Guia docente 2011_12
Facultad de CC. Sociales y de la Comunicación
Grado en Publicidad y Relaciones Públicas
 Asignaturas
  Comunicación: Historia de la propaganda y la publicidad
Guía Materia
DATOS IDENTIFICATIVOS 2011_12
Asignatura Comunicación: Historia de la propaganda y la publicidad Código P04G190V01204
Titulacion
Grado en Publicidad y Relaciones Públicas
Descriptores Cr.totales Seleccione Curso Cuatrimestre
6 FB 1 2c
Lengua Impartición
Gallego
Prerrequisitos
Departamento Comunicación audiovisual y publicidad
Coordinador/a
Pena Rodriguez, Alberto
Correo-e alberto@uvigo.es
Profesorado
Pena Rodriguez, Alberto
Web
Descripción general (*)A materia Historia da Propaganda e da Publicidade pretende ofrecer unha visión da historia destas dúas disciplinas, con especial atención ás técnicas que se empregaron en cada etapa e aco contexto no que se utilizaban. Trátase, en definitiva, de facilitar ás alumnas e alumnos referentes claros da evolución da propaganda e a publicidade, como recursos de coñecemento para as súas tarefas como profesionais destas áreas.



Neste primeiro curso os alumnos tamén reciben formación en historia, economía, socioloxía ou lingua, que son imprescindibles para a comprensión do fenómeno publicitario e propagandístico, xunto coas nocións sobre comunicación, xornalismo e imaxe. Nesta contexto, Historia da Propaganda e da Publicidade supón unha materia esencial como alicerce para a formación dun profesional da comunicación, que debe combinar unha consistente base teórica coas súas aplicacións prácticas
Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000