Guia docente 2011_12
Facultad de CC. Sociales y de la Comunicación
Grao en Dirección e Xestión Pública
 Materias
  Xestión de recursos humanos I: Perspectiva legal
   Contidos
Tema Subtema
ORDENACIÓN XURÍDICA DA XESTIÓN DE RECURSOS HUMÁNS:
1.- Concepto de Seguridade Social. O Dereito Español da Seguridade Social.
2.- O campo de aplicación do Sistema.
3.- Gestión da Seguridade Social.
4.- Constitución da relación xurídica da Seguridade Social.
5.- A obligación de cotizar.
6.- A acción protectora (I): continxencias profesionais e continxencias comúns.
7.- A acción protectora (II): Prestacións


ASPECTOS XURÍDICO-ADMINISTRTIVOS DA XESTIÓN DE RECURSOS HUMANOS:
1.- O sistemas de función pública: antecedentes e situación actual.
2.-O persoal ao servizo das Administracións Públicas. Clases de personal ao servizo das Administracións Públicas: persoal funcionario e persoal laboral.
3.-O emprego público nas diferentes Administracións públicas e outros poderes públicos distinto da Administración: Estado, Comunidades Autónomas e Entidades Locais. O persoal ao servizo doutros poderes públicos que non son Administración Pública.
4.-Xestión do sistema de emprego público.
5.-O estatuto do persoal funcionarial.
ORDENACIÓN XURÍDICA DA XESTIÓN DE RECURSOS HUMÁNS:
1.- 1.- Concepto de Seguridade Social. O Dereito Español da Seguridade Social. 1.1.- Oríxenes do sistema de Seguridade Social; 1.2.- Normas constitucionais; 1.3.- Normativa vixente.
2.- O campo de aplicación do Sistema. 2.1.- Suxeitos protexidos; 2.2.- Estructura do Sistema; 2.3.- Relacións entre os distintos Rexímenes.
3.- Gestión da Seguridade Social. 3.1.- Entidades Xestoras e Servizos Comúns; 3.2.- Colaboración na xestión.
4.- Constitución da relación xurídica da Seguridade Social; 4.1.- Inscripción de empresas; 4.2.- Afiliación; 4.3.- Altas e baixas.
5.- A obligación de cotizar; 5.1.- Determinación das cuotas; 5.2.- Nacemento e extinción da obrigación e cotizar; 5.3.- Recaudación.
6.- A acción protectora (I): continxencias profesionais e continxencias comúns; 6.1.- Accidentes de traballo; 6.2.- Enfermidade profesional.
7.- A acción protectora (II): Prestacións; 7.1.- Réximen xurídico das prestacións; 7.2.- Asistencia sanitaria; 7.3.- Incapacidade Temporal (IT), maternidade, paternidade e risco durante o embarazo ou lactancia natural; 7.4.- Incapacidade Permanente (IP); 7.5.- Xubilación; 7.6.- Morte e supervivencia; 7.7.- cargas familiares; 7.8.- Desemprego


Aspectos xurídico-administrativos da xestión dos recursos humanos:
1.- Sistemas de función pública: antecedentes históricos, evolución e situación actual. O Estatuto Básico do Empregado Público.
2. Clases de persoal ao servizo das administracións públicas: persoal funcionario e persoal laboral.
3. O emprego público nas diferentes administracións públicas e outros poderes públicos distinto da Administración.
4. Rexistro persoal: cadro de persoal. As relacións de postos de traballo. A oferta de emprego público. Plans de emprego.
5. Acceso á función pública: requisitos, sistemas selectivos, órganos de selección e procedemento selectivo. A carreira administrativa dos funcionarios públicos. Situacións administrativas dos funcionarios.
Dereitos, deberes e incompatibilidades. A perda da condición de funcionario.
Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000