Guia docente 2011_12
Facultad de CC. Sociales y de la Comunicación
Grado en Dirección y Gestión Pública
 Asignaturas
  Gestión de documentos e información administrativa
Guía Materia
DATOS IDENTIFICATIVOS 2011_12
Asignatura Gestión de documentos e información administrativa Código P04G090V01305
Titulacion
Grado en Dirección y Gestión Pública
Descriptores Cr.totales Seleccione Curso Cuatrimestre
6 OB 2 1c
Lengua Impartición
Prerrequisitos
Departamento Sociología, ciencia política y de la administración y filosofía
Coordinador/a
Mahou Lago, Xose Maria
Correo-e xmahou@uvigo.es
Profesorado
Mahou Lago, Xose Maria
Ricoy Casas, Rosa María
Web
Descripción general (*)A política de transparencia iniciada polas administracións europeas tras a II Guerra Mundial e a cada vez maior demanda dos cidadáns para accederen á información e aos documentos dos organismos públicos propoñen cuestións de enorme interese científico e práctico relacionados directamente co funcionamento das Administracións públicas contemporáneas.

A asignatura de Xestión de Documentos e Información Administrativa vai destiñada a afondar nas características do sistema de información na Administración pública co propósito de axudar aos futuros profesionais a:
• Recuperar información procedente de diferentes fontes públicas e persoais, nos distintos niveis de goberno, con especial atención aquela xestionada en páxinas Web e bases de datos.
• Elaborar, cubrir e situar, dentro do proceso administrativo, os diferentes documentos que recollen os actos e decisións públicas, facendo énfase na súa forma material.

Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000