Guia docente 2011_12
Facultad de CC. Sociales y de la Comunicación
Grao en Comunicación Audiovisual
 Materias
  Técnicas de programación para televisión
   Contidos
Tema Subtema
(*) (*)
(*)2. Programa e *programación. (*)2.1. Características do mercado de contidos. 2.2. Os *formatos de antena e os xéneros de programas. 2.3. *Hibridaciones.
(*)3. Tendencias e modelos de configuración das *parrillas nas canles. (*)3.1. A *programación comercial.3.2. A *programación en canles públicas.3.3. A *programación comunitaria e as canles internacionais.3.5. A *programación *generalista.3.4. A *progración *temática.3.5. Modelos aberto e pechado. *Pay *per *view e televisión á carta *multiplataforma. 3.6. *Programación *multitasker.
(*)4. A *programación por franxas horarias (*)
(*)5. A *programación *semanal. (*)5.1. *Fidelización *horizontal.5.2. *Fidelización vertical. 5.3. A *sinergia *programática.
(*)6. Estratexias e tácticas de *programación televisiva (*)6.1. Estratexias de *localización.6.2. Estratexias de *formato.6.3. Estratexias de carácteres
(*)7. Elaboración de *rejillas *programáticas en función do público obxectivo. (*)7.1.*Confección de *parrillas.7.2. *Fidelización e continuidade. 7.3. Plano de deseño. 7.4. *Fichas e Análise.
(*)8. *Autopublicidad e identidade televisiva. (*)8.1. *Formatos de *autopromoción e evolución histórica.8.1.1. *Teaser, *promoción, *genéricos, *reciclaje, *combopromo e *promosong.8.1.2. Novos *formatos *autopromocionales.8.2. Identidade televisiva.8.2.1. *Empaqueta *gráfico.8.2.2. Elementos de continuidade.8.2.3. Rostros de canle e contidos.8.3. Innovacións: adaptacións de *cortinillas a *blockbuster, volvemos en..., *branding e outros.
Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000