(*)2. Programa e *programación. |
(*)2.1. Características do mercado de contidos. 2.2. Os *formatos de antena e os xéneros de programas. 2.3. *Hibridaciones. |
(*)4. A *programación por franxas horarias |
(*) |
(*)6. Estratexias e tácticas de *programación televisiva |
(*)6.1. Estratexias de *localización.6.2. Estratexias de *formato.6.3. Estratexias de carácteres |
(*)8. *Autopublicidad e identidade televisiva. |
(*)8.1. *Formatos de *autopromoción e evolución histórica.8.1.1. *Teaser, *promoción, *genéricos, *reciclaje, *combopromo e *promosong.8.1.2. Novos *formatos *autopromocionales.8.2. Identidade televisiva.8.2.1. *Empaqueta *gráfico.8.2.2. Elementos de continuidade.8.2.3. Rostros de canle e contidos.8.3. Innovacións: adaptacións de *cortinillas a *blockbuster, volvemos en..., *branding e outros. |