Guia docente 2011_12
Facultad de CC. Sociales y de la Comunicación
Grao en Comunicación Audiovisual
 Materias
  Empresa: Mercadotecnia de produtos audiovisuais e multimedia
   Contidos
Tema Subtema
1. Introducción e concepto de marketing. 1.1. ¿Qué é o marketing?. Conceptos básicos.
1.2. A xestión do marketing na empresa.
1.3. A evolución da función comercial e rol na industria audiovisual.
1.4. As extensións do marketing.
1.5 O marketing relacional.
2. A planificación estratéxica de marketing. 2.1. A Planificación estratéxica de marketing.
2.2. O Plan de Marketing.
3. A contorna e marketing e a xestión da información do mercado. 3.1. Análise e resposta á contorna de marketing no sector audiovisual.
3.2 O proceso de investigación de mercados.
4. O mercado. 5.1. O mercado e a demanda: definición y clasificación.
5.2. O comportamento do consumidor.
5.3. A segmentación do mercado.
5. O producto 5.1. O concepto de producto audiovisual.
5.2. Tipoloxía de productos audiovisuais.
5.3. Atributos determinantes e diferenciadores do producto audiovisual. A marca audiovisual.
5.4. O posicionamiento do producto audiovisual.
5.5. O cliclo de vida do producto audiovisual.
6. O precio 6.1. O concepto do prezo.
6.2. Métodos de fixación de prezos.
6.3. Estratexias de prezos.
7. A distribución comercial 7.1. Concepto de canal de distribución, papel e funcións da distribución comercial.
7.2. Deseño dun canal de distribución.
7.3. Os intermediarios no canal: mayoristas e minoristas.
7.4 As singularidades da distribución no sector audiovisual.
8. A comunicación comercial 8.1. O proceso de comunicación comercial.
8.2. O mix de comunicación.
8.3. As estratexias de comunicación comercial
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