Guia docente 2011_12
Facultad de CC. Sociales y de la Comunicación
Grao en Comunicación Audiovisual
 Materias
  Empresa: Mercadotecnia de produtos audiovisuais e multimedia
   Competencias de materia
Resultados previstos na materia Tipoloxía Resultados de Formación e Aprendizaxe
Coñecemento das estructuras organizativas e suxeitos da comunicación audiovisual
saber
A3
Coñecemento da realidade político-social do mundo na era da comunicación global
saber
A6
Coñecemento do uso correcto oral e escrito das linguas oficiais aplicadas á comunicación audiovisual
saber
saber facer
A7
Coñecemento das estratexias de comunicación persuasiva nos mercados audiovisuais
saber
A11
Coñecemento teórico-práctico dos mecanismos lexislativos.
saber
saber facer
A12
Capacidade para a identificación dos procesos e técnicas implicadas na dirección e xestión de empresas audiovisuais na súa estrutura industrial: produción, distribución e exhibición, así como de interpretar datos estatísticos do mercado audiovisual. Nesta competencia inclúese a xestión e organización dos equipos humanos para a produción audiovisual existente
saber
A28
Capacidade para aplicar procesos e técnicas implicadas na organización e xestión de recursos técnicos en calquera dos soportes sonoros e visuais existentes
saber facer
A29
Capacidade para aplicar técnicas e procesos de produción na organización de eventos culturais, mediante a planificación dos recursos humanos e técnicos implicados, axustándose a un orzamento previo
saber
saber facer
A32
Capacidade para levar a cabo a análise das estruturas, contidos e estilos da programación televisiva e radiofónica así como as distintas variables que inflúen na súa configuración e procesos tanto comunicativos como espectaculares por eles xerados
saber
saber facer
A34
Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000