- Deseñar, planificar e avaliar procesos de ensino e aprendizaxe, tanto individualmente como en
- Coñecer as áreas curriculares da Educación Primaria, a relación interdisciplinar entre elas, os criterios
de avaliación e o corpo de coñecementos didácticos ao redor dos procedementos de ensino e
aprendizaxe respectivos
en
colaboración con outros docentes e profesionais do centro.
- Abordar con eficacia situacións de aprendizaxe de linguas en contextos multiculturais e plurilingües.
- Fomentar a lectura e o comentario crítico de textos dos diversos dominios científicos e culturais
contidos no currículo escolar
- Deseñar e regular espazos de aprendizaxe en contextos de diversidade e que atendan á igualdade de
xénero, á equidade e ao respecto aos dereitos humanos que conformen os valores da formación
cidadá
- Colaborar cos distintos sectores da comunidade educativa e do contorno social. Asumir a dimensión
educadora da función docente e fomentar a educación democrática para unha cidadanía activa
- Manter unha relación crítica e autónoma respecto dos saberes, os valores e as institucións sociais
públicas e privadas
- Valorar a responsabilidade individual e colectiva na consecución dun futuro sustentable
- Reflexionar sobre as prácticas de aula para innovar e mellorar o labor docente. Adquirir hábitos e
destrezas para a aprendizaxe autónoma e cooperativa e promovela entre os estudantes
- Coñecer e aplicar nas aulas as tecnoloxías da información e da comunicación. Discernir
selectivamente a información audiovisual que contribúa ás aprendizaxes, á formación cívica e á
riqueza cultural |
saber | saber facer | Saber estar / ser |
|
A1 A2 A3 A4 A5 A7 A8 A9 A10 A11
|
B1 B2 B3 B5 B6 B7 B8 B9 B12 B13 B14 B15 B16 B19 B22
|