Guia docente 2011_12
Facultad de Ciencias de la Educación y del Deporte
Grao en Educación Primaria
 Materias
  Lingua francesa e a súa didáctica
   Avaliación
  Descrición Cualificación
Sesión maxistral O alumnado deberá presentar por escrito, xa for en formato papel ou electrónico, unha programación para un mínimo dunha sesión dunha clase de francés. O alumno escollerá o ciclo e o curso para o que elaborará a programación, que deberá estar acompañada da contextualización e xustificación pedagóxica correspondentes. Os criterios de avaliación e o baremo serán negociados co alumnado no inicio do
curso e farán parte dunha grella de avaliación. A data de entrega deste proxecto
final será a da data oficial fixada polo centro.
50
Resolución de problemas e/ou exercicios Ao longo do curso o alumnado deberá realizar unha serie de tarefas ou proxectos relacionados cos contidos de lingua francesa da materia. Cada proxecto será avaliado mediante unha grella de avaliación cuxos criterios e baremo se fixarán na clase. En todo caso, entre os criterios das grellas de avaliación dos proxectos se deberá contemplar a asistencia e a participación nas clases. A media das notas obtidas en cada proxecto constituirá o 50% da nota final da materia. 50
 
Outros comentarios sobre a Avaliación

O alumnado que non viñer ás aulas ou que non presente un mínimo de tarefas parciais ao longo do cuadrimestre deberá pasar un exame escrito sobre o 100% dos contidos da materia e na que se incluírá unha proba específica para avaliar a expresión oral. Este mínimo de tarefas realizadas será negociado coa clase no inicio do cuadrimestre. Tamén deberá pasar este exame o alumnado que se presentar en segunda ou posteriores convocatorias.

Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000