1. Identificar as dificultades da aprendizaxe e as disfuncións da personalidade.
saber
saber facer
A1
B8
2. Comunicalas e colaborar no seu tratamento.
saber
saber facer
A4 A10
B1 B2 B3
3. Identificar e planificar a resolución de situacións educativas que afectan a estudantes con diferentes capacidades e distintos ritmos de aprendizaxe.
saber
saber facer
A2
B2
4. Aplicar os coñecementos adquiridos para favorecer a aprendizaxe e o desenvolvemento en contextos diversos e plurais.
saber
saber facer
A2 A4
B2 B15
5. Analizar de maneira crítica os coñecementos que proveñen da psicoloxía da educación e do desenvolvemento para construír unha visión propia, integradora e articulada que permita mellorar a aprendizaxe e o desenvolvemento das nenas e nenos con necesidades específicas de apoio educativo.
saber
saber facer
A1
B8
Universidade de Vigo
|
Rectorado |
Campus Universitario |
C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) |
España |
Tlf: +34 986 812 000