Guia docente 2011_12
Facultad de Ciencias de la Educación y del Deporte
Grao en Educación Primaria
 Materias
  Historia: Historia do presente
   Competencias de materia
Resultados previstos na materia Tipoloxía Resultados de Formación e Aprendizaxe
Promover o traballo cooperativo e o traballo e esforzo individuais.
saber facer
B6
B8
B9
B11
B13
B14
B15
B16
B17
B18
• Promover o traballo cooperativo e o traballo e o esforzo individuais.
saber facer
B6
B8
B9
B11
B13
B14
B15
B16
B17
B18
Coñecer os principios básicos das ciencias sociais (Historia).
saber
A7
A8
A9
B6
B13
B14
B15
B16
B19
• Coñecer os principios básicos das ciencias sociais (historia).
saber
A7
A8
A9
B6
B13
B14
B15
B16
B19
Promover accións de educación en valores orientadas á prearación dunha cidadanía activa e democrática.
Saber estar / ser
A4
A5
A7
A9
B8
B9
B10
B11
B12
B13
B14
B19
B22
• Promover accións de educación en valores orientadas á preparación dunha cidadanía activa e democrática.
Saber estar / ser
A4
A5
A7
A9
B8
B9
B10
B11
B12
B13
B14
B19
B22
Coñecer e abordar situacións escolares en contextos multiculturais.
saber facer
Saber estar / ser
A4
A5
A7
A11
B10
B11
B12
B13
B14
B16
• Coñecer e abordar situacións escolares en contextos multiculturais.
saber facer
Saber estar / ser
A4
A5
A7
A11
B10
B11
B12
B13
B14
B16
Integrar o estudio histórico dende unha perspectiva instructiva e cultural.
saber
saber facer
Saber estar / ser
A3
A4
A5
A7
A8
A9
A11
A12
B1
B2
B3
B6
B8
B9
B10
B11
B12
B13
B14
B15
B16
B17
B19
B20
B22
• Integrar o estudo histórico dende unha perspectiva instrutiva e cultural.
saber
saber facer
Saber estar / ser
A3
A4
A5
A7
A8
A9
A11
A12
B1
B2
B3
B6
B8
B9
B10
B11
B12
B13
B14
B15
B16
B17
B19
B20
B22
Valorar a relevancia das institucións públicas e privadas para a convivencia pacífica entre os pobos.
saber
Saber estar / ser
A7
A8
A9
B1
B2
B6
B8
B9
B10
B11
B12
B13
B14
B16
B17
• Valorar a relevancia das institucións públicas e privadas para a convivencia pacífica entre os pobos.
saber
Saber estar / ser
A7
A8
A9
B1
B2
B6
B8
B9
B10
B11
B12
B13
B14
B16
B17
Saber adaptarse ós cambios sociais, económicos e culturais e saber aplicalos ó coñecemento propio das ciencias sociais.
saber
saber facer
A2
A4
A5
A6
A9
A10
A11
B1
B2
B3
B6
B8
B9
B11
B12
B13
B14
B15
B16
B17
B19
B20
B22
• Saber adaptarse aos cambios sociais, económicos e culturais, e aplicalos ao coñecemento propio das ciencias sociais.
saber
saber facer
A2
A4
A5
A6
A9
A10
A11
B1
B2
B3
B6
B8
B9
B11
B12
B13
B14
B15
B16
B17
B19
B20
B22
Promover o desenrolo de identidades culturais a través do coñecemento histórico e social.
Saber estar / ser
A2
A3
A4
A5
A7
A8
A11
A12
B2
B3
B6
B7
B8
B9
B11
B12
B13
B14
B15
B16
B17
B19
B22
• Promover o desenvolvemento de identidades culturais a través do coñecemento histórico e social.
Saber estar / ser
A2
A3
A4
A5
A7
A8
A11
A12
B2
B3
B6
B7
B8
B9
B11
B12
B13
B14
B15
B16
B17
B19
B22
Expoñer e aplicar as técnicas e métdos propios da historia (categorías temporais, representación de ciclos e etapas, emprego de fontes, etc.)
saber
saber facer
A4
A5
A7
A8
A10
B1
B2
B6
B9
B11
B13
B15
B16
B17
B19
B22
• Expoñer e aplicar as técnicas e métodos propios da historia (categorías temporais, representación de ciclos e etapas, emprego de fontes etc.)
saber
saber facer
A4
A5
A7
A8
A10
B1
B2
B6
B9
B11
B13
B15
B16
B17
B19
B22
Expoñer o proceso de conceptualización do tempo en xeral e do tempo histórico en particular (sucesión, simultaneidade, duración ritmo) entre os 3 e 12 anos.
saber
saber facer
A4
A5
A7
A8
A10
B1
B2
B6
B9
B11
B13
B15
B16
B17
B19
B22
• Mostrar o proceso de conceptualización do tempo en xeral e do tempo histórico en particular (sucesión, simultaneidade, duración ritmo) entre os 3 e 12 anos.
saber
saber facer
A4
A5
A7
A8
A10
B1
B2
B6
B9
B11
B13
B15
B16
B17
B19
B22
Coñecer e valorar as perspectivas da Historia do Presente e os diferentes obxectos de estudio abordados.
saber
saber facer
A4
A5
A7
A8
B1
B2
B6
B9
B11
B13
B15
B16
B17
B19
B22
• Comprender e valorar as perspectivas da historia do presente e os diferentes obxectos de estudo abordados.
saber
saber facer
A4
A5
A7
A8
B1
B2
B6
B9
B11
B13
B15
B16
B17
B19
B22
Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000