Resultados previstos na materia |
Tipoloxía |
Resultados de Formación e Aprendizaxe |
Promover o traballo cooperativo e o traballo e esforzo individuais. |
|
|
B6 B8 B9 B11 B13 B14 B15 B16 B17 B18
|
• Promover o traballo cooperativo e o traballo e o esforzo individuais. |
|
|
B6 B8 B9 B11 B13 B14 B15 B16 B17 B18
|
Coñecer os principios básicos das ciencias sociais (Historia). |
|
A7 A8 A9
|
B6 B13 B14 B15 B16 B19
|
• Coñecer os principios básicos das ciencias sociais (historia). |
|
A7 A8 A9
|
B6 B13 B14 B15 B16 B19
|
Promover accións de educación en valores orientadas á prearación dunha cidadanía activa e democrática. |
|
A4 A5 A7 A9
|
B8 B9 B10 B11 B12 B13 B14 B19 B22
|
• Promover accións de educación en valores orientadas á preparación dunha cidadanía activa e democrática. |
|
A4 A5 A7 A9
|
B8 B9 B10 B11 B12 B13 B14 B19 B22
|
Coñecer e abordar situacións escolares en contextos multiculturais. |
saber facer | Saber estar / ser |
|
A4 A5 A7 A11
|
B10 B11 B12 B13 B14 B16
|
• Coñecer e abordar situacións escolares en contextos multiculturais. |
saber facer | Saber estar / ser |
|
A4 A5 A7 A11
|
B10 B11 B12 B13 B14 B16
|
Integrar o estudio histórico dende unha perspectiva instructiva e cultural. |
saber | saber facer | Saber estar / ser |
|
A3 A4 A5 A7 A8 A9 A11 A12
|
B1 B2 B3 B6 B8 B9 B10 B11 B12 B13 B14 B15 B16 B17 B19 B20 B22
|
• Integrar o estudo histórico dende unha perspectiva instrutiva e cultural. |
saber | saber facer | Saber estar / ser |
|
A3 A4 A5 A7 A8 A9 A11 A12
|
B1 B2 B3 B6 B8 B9 B10 B11 B12 B13 B14 B15 B16 B17 B19 B20 B22
|
Valorar a relevancia das institucións públicas e privadas para a convivencia pacífica entre os pobos. |
|
A7 A8 A9
|
B1 B2 B6 B8 B9 B10 B11 B12 B13 B14 B16 B17
|
• Valorar a relevancia das institucións públicas e privadas para a convivencia pacífica entre os pobos. |
|
A7 A8 A9
|
B1 B2 B6 B8 B9 B10 B11 B12 B13 B14 B16 B17
|
Saber adaptarse ós cambios sociais, económicos e culturais e saber aplicalos ó coñecemento propio das ciencias sociais. |
|
A2 A4 A5 A6 A9 A10 A11
|
B1 B2 B3 B6 B8 B9 B11 B12 B13 B14 B15 B16 B17 B19 B20 B22
|
• Saber adaptarse aos cambios sociais, económicos e culturais, e aplicalos ao coñecemento propio das ciencias sociais. |
|
A2 A4 A5 A6 A9 A10 A11
|
B1 B2 B3 B6 B8 B9 B11 B12 B13 B14 B15 B16 B17 B19 B20 B22
|
Promover o desenrolo de identidades culturais a través do coñecemento histórico e social. |
|
A2 A3 A4 A5 A7 A8 A11 A12
|
B2 B3 B6 B7 B8 B9 B11 B12 B13 B14 B15 B16 B17 B19 B22
|
• Promover o desenvolvemento de identidades culturais a través do coñecemento histórico e social. |
|
A2 A3 A4 A5 A7 A8 A11 A12
|
B2 B3 B6 B7 B8 B9 B11 B12 B13 B14 B15 B16 B17 B19 B22
|
Expoñer e aplicar as técnicas e métdos propios da historia (categorías temporais, representación de ciclos e etapas, emprego de fontes, etc.) |
|
A4 A5 A7 A8 A10
|
B1 B2 B6 B9 B11 B13 B15 B16 B17 B19 B22
|
• Expoñer e aplicar as técnicas e métodos propios da historia (categorías temporais, representación de ciclos e etapas, emprego de fontes etc.) |
|
A4 A5 A7 A8 A10
|
B1 B2 B6 B9 B11 B13 B15 B16 B17 B19 B22
|
Expoñer o proceso de conceptualización do tempo en xeral e do tempo histórico en particular (sucesión, simultaneidade, duración ritmo) entre os 3 e 12 anos. |
|
A4 A5 A7 A8 A10
|
B1 B2 B6 B9 B11 B13 B15 B16 B17 B19 B22
|
• Mostrar o proceso de conceptualización do tempo en xeral e do tempo histórico en particular (sucesión, simultaneidade, duración ritmo) entre os 3 e 12 anos. |
|
A4 A5 A7 A8 A10
|
B1 B2 B6 B9 B11 B13 B15 B16 B17 B19 B22
|
Coñecer e valorar as perspectivas da Historia do Presente e os diferentes obxectos de estudio abordados. |
|
A4 A5 A7 A8
|
B1 B2 B6 B9 B11 B13 B15 B16 B17 B19 B22
|
• Comprender e valorar as perspectivas da historia do presente e os diferentes obxectos de estudo abordados. |
|
A4 A5 A7 A8
|
B1 B2 B6 B9 B11 B13 B15 B16 B17 B19 B22
|