Resolución de problemas e/ou exercicios |
Cada alumna e cada alumno confeccionará, no seu caderno de traballo na aula virtual da materia - curso, un trabalo monográfico de investigación sobre unha situación - problema en relación co medio. |
40 |
- Cada alumna e cada alumno confeccionará un cartafol, na sección particular específica da aula virtual da materia - curso en FAITIC, que consistirá nun diario persoal de seguimento das sesións lectivas, coas notas de aula, ampliacións, achegas, reflexións propias e coa avaliación e autoavaliación das sesións correspondentes.
A realización completa e a entrega deste cartafol será condición necesaria e imprescindible para acollerse á opción de modalidade presencial de avaliación continua. - Os documentos e arquivos dos traballos e tarefas do curso serán dispostos, en tempo e forma segundo os prazos programados, por cada alumna e cada alumno no seu espazo persoal respectivo na aula virtual do curso en FAITIC, en formatos de código aberto ou de visores libres.
- Na bibliografía inclúese a referencia completa do libro titulado Ciencia para educadores. O
uso deste libro é obrigatorio para poder realizar unha parte importante
das actividades e traballos que serán obxecto de avaliación. - Para
poder acollerse á avaliación continua a través de actividades na aula
virtual é preciso asistir ás aulas nun 80% do tempo presencial cun
aproveitamento axeitado. - Para obter unha avaliación positiva é
preciso obter a cualificación de aprobado en cada un dos apartados
establecidos nas probas de avaliación e observar un comportamento
correcto nas sesións presenciais, xa que se valorará como condición
imprescindible que o aproveitamento e a participación sexan axeitadas. - A cualificación final será obtida mediante a acumulación porcentual de cada unha das cualificacións singulares.
|