Galego
Castellano
2023_24
2022_23
2021_22
2020_21
2019_20
2018_19
2017_18
2016_17
2015_16
2014_15
2013_14
2012_13
2011_12
2010_11
2009_10
Utilidades
Guia docente 2011_12
Facultad de Ciencias de la Educación y del Deporte
Titulaciones
Grado
Grao en Ciencias da Actividade Física e do Deporte
Grao en Educación Infantil
Grao en Educación Primaria
Máster
Máster Universitario en Dirección Integrada de Proxectos. Especialidade Lecer e Deporte
Máster Universitario en Dirección Integrada de Proxectos. Especialidade: Sistemas de Información
Máster Universitario en Dirección Integrada de Proxectos: Especialidade Edificación e Desenvolvemento Territorial
Máster Universitario en Investigación en Actividade Física, Deporte e Saúde
Máster Universitario en Necesidades Específicas de Apoio Educativo
Máster Universitario en Profesorado en Educación Secundaria Obrigatoria, Bacharelato, Formación Profesional e Ensino de Idiomas - Especialidade: Artes. Debuxo
Máster Universitario en Profesorado en Educación Secundaria Obrigatoria, Bacharelato, Formación Profesional e Ensino de Idiomas - Especialidade: Ciencias Experimentais. Educación Física
Información de interés
Web principal
Secretaría
Webmail
Faitic
Grao en Educación Infantil
Materias
Psicoloxía: Prevención e tratamento das dificultades na aprendizaxe infantil
Competencias de materia
galego
castellano
english
DATOS IDENTIFICATIVOS
2011_12
Materia
Psicoloxía: Prevención e tratamento das dificultades na aprendizaxe infantil
Código
P02G110V01305
Titulación
Grao en Educación Infantil
Descritores
Cr.totais
Sinale
Curso
Cuadrimestre
6
FB
2
1c
Competencias de titulación
Competencias de materia
Contidos
Planificación
Metodoloxía docente
Atención personalizada
Avaliación
Bibliografía. Fontes de información
Recomendacións
Resultados previstos na materia
Tipoloxía
Resultados de Formación e Aprendizaxe
Identificar dificultades de aprendizaje, disfunciones cognitivas, problemas de percepción visual, auditiva y atención
saber
saber facer
A1
A2
A3
B2
informarla
saber
saber facer
A2
A4
B1
B7
Identificar y planificar la resolucion de situaciones educativas que afectan a estudiantes con diferentes capacidades y distintos tipos de aprendizaje
saber
saber facer
Saber estar / ser
A1
A2
A3
B7
Aplicar los conocimientos adquiridos para favorecer el aprendizaje y el desarrolloen contextos diversos y plurales
saber
saber facer
A1
A2
A3
A8
A10
B1
B2
B7
Universidade de Vigo
| Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000