Guia docente 2011_12
Facultad de Ciencias de la Educación y del Deporte
Grado en Educación Infantil
 Asignaturas
  Psicología: Fundamentos psicológicos de la intervención temprana
   Evaluación
  Descripción Calificación
Sesión magistral Exposición por parte do profesor dos contidos sobre a materia obxecto de estudo, bases teóricas e/ou directrices dun traballo, exercicio ou proxecto a desenvolver polo estudante 10
Trabajos tutelados Reañlización de traballos en pequeno grupo ou individuais sobre contidos da materia. 5
Resolución de problemas y/o ejercicios Problemas e/ou exercicios relacionados coa materia. O alumno debe resolver os problemas e/ou exercicios de forma autónoma 5
Salidas de estudio/prácticas de campo Actividades de observación en contextos externos ao Centro, mediante a aplicación de protocolos. 5
Estudio de casos/análisis de situaciones Análise de sucesos reais para xerar hipóteses, contrastar datos e completar coñecementos 10
Trabajos de aula Resumos do contido de videos ou artigos. Participaciónen debates, 12
Informes/memorias de prácticas Entrega por escrito das memorias das prácticas realizadas de acrodo con a planificación docente 3
Pruebas de respuesta larga, de desarrollo Probas para avaliación das competencias adquiridas que inclúen preguntas abertas sobre un tema. Os alumnos deben desenvolver, relacionar, organizar e presentar os coñecementos que teñen sobre a materia nunha resposta extensa. 50
 
Otros comentarios sobre la Evaluación
Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000