Guia docente 2011_12
Facultad de Ciencias de la Educación y del Deporte
Grao en Educación Infantil
 Materias
  Psicoloxía: Fundamentos psicolóxicos da intervención temperá
   Avaliación
  Descrición Cualificación
Sesión maxistral Exposición por parte do profesor dos contidos sobre a materia obxecto de estudo, bases teóricas e/ou directrices dun traballo, exercicio ou proxecto a desenvolver polo estudante 10
Traballos tutelados Reañlización de traballos en pequeno grupo ou individuais sobre contidos da materia. 5
Resolución de problemas e/ou exercicios Problemas e/ou exercicios relacionados coa materia. O alumno debe resolver os problemas e/ou exercicios de forma autónoma 5
Saídas de estudo/prácticas de campo Actividades de observación en contextos externos ao Centro, mediante a aplicación de protocolos. 5
Estudo de casos/análises de situacións Análise de sucesos reais para xerar hipóteses, contrastar datos e completar coñecementos 10
Traballos de aula Resumos do contido de videos ou artigos. Participaciónen debates, 12
Informes/memorias de prácticas Entrega por escrito das memorias das prácticas realizadas de acrodo con a planificación docente 3
Probas de resposta longa, de desenvolvemento Probas para avaliación das competencias adquiridas que inclúen preguntas abertas sobre un tema. Os alumnos deben desenvolver, relacionar, organizar e presentar os coñecementos que teñen sobre a materia nunha resposta extensa. 50
 
Outros comentarios sobre a Avaliación
Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000