Guia docente 2011_12
Facultad de Ciencias de la Educación y del Deporte
Grado en Educación Infantil
 Asignaturas
  Psicología: Fundamentos psicológicos de la intervención temprana
   Metodologías
Metodologías   ::  Guia de metodologias docentes
  Descripción
Actividades introductorias Actividades encamiñadas a tomar contacto co alumnado, así como a presentar a materia
Sesión magistral Exposición por parte do profesor dos contidos sobre a materia obxecto de estudo, bases teóricas e/ou directrices dun traballo, exercicio ou proxecto a desenvolver polo estudante
Trabajos tutelados O estudante, de maneira individual ou en grupo, elabora un documento sobre a temática da materia ou prepara memorias, ensaios, resumos de lecturas, conferencias, etc.
Resolución de problemas y/o ejercicios Problemas e/ou exercicios relacionados coa materia. O alumno debe resolver os problemas e/ou exercicios de forma autónoma
Salidas de estudio/prácticas de campo Cando así sexa procedente sairase a facer unha experimentación ou observación no lugar dos feitos a estudiar
Estudio de casos/análisis de situaciones Análise de sucesos reais para xerar hipóteses, contrastar datos e completar coñecementos
Trabajos de aula O estudante desenvolve exercicios na aula baixo as directrices e supervisión do profesor.
Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000