Guia docente 2011_12
Facultad de Ciencias de la Educación y del Deporte
Grao en Educación Infantil
 Materias
  Educación: Organización do centro escolar
   Avaliación
  Descrición Cualificación
Estudo de casos/análises de situacións A consecución das competencias explorarase a través de diversas estratexias:
<br>1. Calidade das contribucións e participación dos estudantes na realización dos casos estudados.
<br>2. Polos traballos relacionados co contido do caso.
<br>3. Polas presentacións orais realizadas e a súa adaptación á audiencia...
<br>
<br>As estratexias de exploración poden ser variadas: observación, rexistros de dobre entrada, cumplimentación de checklists con ítems para cada unha das competencias e obxectivos de aprendizaxe pretendidos, indicadores da súa adquisición ou calquera tipo de escala avaliativa que sea obxectiva. A variedade de instrumentos e de métodos é extensa: portafolio, diarios, mapas conceptuais, autoavaliación, etc.
10
Proxectos A avaliación céntrase na realización do proxecto en si. Os estudantes deben:
* Entregar por equipo o informe escrito do proxecto.
* Expoñer e presentar en equipo o proxecto, ante o profesor e os compañeiros e compañeiras.
* Debater e expoñer individualmente ante o profesor, unha presentación do proxecto.

A avaliación terá en conta o coñecemento acreditado por cada estudante individualmente, no que respecta ao proxecto e aos contidos académicos da Organización Escolar.
20%
Titoría en grupo Durante a realización das titorías en grupo, atenderase ao estudante na súa aprendizaxe segundo os seus perfís diferenciados e individualizados. No seu desenvolvemento realizarase unha avaliación continua e formativa, empregando procedementos de: observación (rexistros, listas de control, etc). 10%
Sesión maxistral Avaliar as actividades e tarefas realizadas durante a súa execución. Utilizaranse procedementos de:
1. Preguntas intercaladas durante o desenvolvemento da lección.
2. Técnicas de autoavaliación.
3. Informes sobre actividades realizadas.
10%
Probas de resposta curta A través destas probas preténdese constatar a precisión conceptual e terminolóxica dos aspectos relativos á Organización Escolar. Neste tipo de exames, cada pregunta curta ten unha puntuación individual. A suma destas preguntas reflicte a puntuación do exame. Para aprobar é necesario obter, alomenos, o 80% de dita puntuación. 40
Cartafol/dossier O portafolios consiste nunha recompilación da información estruturada, sobre os contidos traballados en proxectos e estudos de casos. 10
 
Outros comentarios sobre a Avaliación
Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000