Estudo de casos/análises de situacións |
A consecución das competencias explorarase a través de diversas estratexias:
<br>1. Calidade das contribucións e participación dos estudantes na realización dos casos estudados.
<br>2. Polos traballos relacionados co contido do caso.
<br>3. Polas presentacións orais realizadas e a súa adaptación á audiencia...
<br>
<br>As estratexias de exploración poden ser variadas: observación, rexistros de dobre entrada, cumplimentación de checklists con ítems para cada unha das competencias e obxectivos de aprendizaxe pretendidos, indicadores da súa adquisición ou calquera tipo de escala avaliativa que sea obxectiva. A variedade de instrumentos e de métodos é extensa: portafolio, diarios, mapas conceptuais, autoavaliación, etc. |
10 |
Proxectos |
A avaliación céntrase na realización do proxecto en si. Os estudantes deben:
* Entregar por equipo o informe escrito do proxecto.
* Expoñer e presentar en equipo o proxecto, ante o profesor e os compañeiros e compañeiras.
* Debater e expoñer individualmente ante o profesor, unha presentación do proxecto.
A avaliación terá en conta o coñecemento acreditado por cada estudante individualmente, no que respecta ao proxecto e aos contidos académicos da Organización Escolar. |
20% |
Sesión maxistral |
Avaliar as actividades e tarefas realizadas durante a súa execución. Utilizaranse procedementos de:
1. Preguntas intercaladas durante o desenvolvemento da lección.
2. Técnicas de autoavaliación.
3. Informes sobre actividades realizadas. |
10% |
Cartafol/dossier |
O portafolios consiste nunha recompilación da información estruturada, sobre os contidos traballados en proxectos e estudos de casos. |
10 |