Guia docente 2011_12
Facultad de Ciencias de la Educación y del Deporte
Grao en Educación Infantil
 Materias
  Socioloxía: Socioloxía da educación
   Atención personalizada
Metodoloxías Descrición
Prácticas autónomas a través de TIC Con esta ateción preténdese guiar todo o traballo, tanto teórico como práctico, exercicios, traballos, estudo, etc., así como facer o seguimento personalizado -que se consignará nas fichas- da evolución e avaliación de proceso. Durante o desenvolvemento do curso o alumnado vai ter atención personalizada: - Nas horas B, nas que a/o docente guiará o proceso de aprendizaxe en TIC e tutelará o traballo de investigación de cada grupo fase por fase. - Nas horas C, nas que o grupo vai estar dividido en catro, e nas que se debaterán e porán en común a resolución de exercicios e preguntas de autoavaliación, as dúbidas que se susciten no estudo, a preparación dos seminarios... - En titoría individual (ou en grupo) no despacho 113, nas horas consignadas para elo no plan da facultade. O alumnado terá que cubrir: - 3 horas de titoría de grupo, en despacho ou en horas C. - 1 hora de titoría individual en despacho ao longo do cuadrimestre. Nesta hora, dividida en tramos de 20 minutos ao longo do cuadrimestre, revisarase o cartafol como base para o seguimento e avaliación.
Presentacións/exposicións Con esta ateción preténdese guiar todo o traballo, tanto teórico como práctico, exercicios, traballos, estudo, etc., así como facer o seguimento personalizado -que se consignará nas fichas- da evolución e avaliación de proceso. Durante o desenvolvemento do curso o alumnado vai ter atención personalizada: - Nas horas B, nas que a/o docente guiará o proceso de aprendizaxe en TIC e tutelará o traballo de investigación de cada grupo fase por fase. - Nas horas C, nas que o grupo vai estar dividido en catro, e nas que se debaterán e porán en común a resolución de exercicios e preguntas de autoavaliación, as dúbidas que se susciten no estudo, a preparación dos seminarios... - En titoría individual (ou en grupo) no despacho 113, nas horas consignadas para elo no plan da facultade. O alumnado terá que cubrir: - 3 horas de titoría de grupo, en despacho ou en horas C. - 1 hora de titoría individual en despacho ao longo do cuadrimestre. Nesta hora, dividida en tramos de 20 minutos ao longo do cuadrimestre, revisarase o cartafol como base para o seguimento e avaliación.
Traballos tutelados Con esta ateción preténdese guiar todo o traballo, tanto teórico como práctico, exercicios, traballos, estudo, etc., así como facer o seguimento personalizado -que se consignará nas fichas- da evolución e avaliación de proceso. Durante o desenvolvemento do curso o alumnado vai ter atención personalizada: - Nas horas B, nas que a/o docente guiará o proceso de aprendizaxe en TIC e tutelará o traballo de investigación de cada grupo fase por fase. - Nas horas C, nas que o grupo vai estar dividido en catro, e nas que se debaterán e porán en común a resolución de exercicios e preguntas de autoavaliación, as dúbidas que se susciten no estudo, a preparación dos seminarios... - En titoría individual (ou en grupo) no despacho 113, nas horas consignadas para elo no plan da facultade. O alumnado terá que cubrir: - 3 horas de titoría de grupo, en despacho ou en horas C. - 1 hora de titoría individual en despacho ao longo do cuadrimestre. Nesta hora, dividida en tramos de 20 minutos ao longo do cuadrimestre, revisarase o cartafol como base para o seguimento e avaliación.
Titoría en grupo Con esta ateción preténdese guiar todo o traballo, tanto teórico como práctico, exercicios, traballos, estudo, etc., así como facer o seguimento personalizado -que se consignará nas fichas- da evolución e avaliación de proceso. Durante o desenvolvemento do curso o alumnado vai ter atención personalizada: - Nas horas B, nas que a/o docente guiará o proceso de aprendizaxe en TIC e tutelará o traballo de investigación de cada grupo fase por fase. - Nas horas C, nas que o grupo vai estar dividido en catro, e nas que se debaterán e porán en común a resolución de exercicios e preguntas de autoavaliación, as dúbidas que se susciten no estudo, a preparación dos seminarios... - En titoría individual (ou en grupo) no despacho 113, nas horas consignadas para elo no plan da facultade. O alumnado terá que cubrir: - 3 horas de titoría de grupo, en despacho ou en horas C. - 1 hora de titoría individual en despacho ao longo do cuadrimestre. Nesta hora, dividida en tramos de 20 minutos ao longo do cuadrimestre, revisarase o cartafol como base para o seguimento e avaliación.
Resolución de problemas e/ou exercicios de forma autónoma Con esta ateción preténdese guiar todo o traballo, tanto teórico como práctico, exercicios, traballos, estudo, etc., así como facer o seguimento personalizado -que se consignará nas fichas- da evolución e avaliación de proceso. Durante o desenvolvemento do curso o alumnado vai ter atención personalizada: - Nas horas B, nas que a/o docente guiará o proceso de aprendizaxe en TIC e tutelará o traballo de investigación de cada grupo fase por fase. - Nas horas C, nas que o grupo vai estar dividido en catro, e nas que se debaterán e porán en común a resolución de exercicios e preguntas de autoavaliación, as dúbidas que se susciten no estudo, a preparación dos seminarios... - En titoría individual (ou en grupo) no despacho 113, nas horas consignadas para elo no plan da facultade. O alumnado terá que cubrir: - 3 horas de titoría de grupo, en despacho ou en horas C. - 1 hora de titoría individual en despacho ao longo do cuadrimestre. Nesta hora, dividida en tramos de 20 minutos ao longo do cuadrimestre, revisarase o cartafol como base para o seguimento e avaliación.
Resolución de problemas e/ou exercicios Con esta ateción preténdese guiar todo o traballo, tanto teórico como práctico, exercicios, traballos, estudo, etc., así como facer o seguimento personalizado -que se consignará nas fichas- da evolución e avaliación de proceso. Durante o desenvolvemento do curso o alumnado vai ter atención personalizada: - Nas horas B, nas que a/o docente guiará o proceso de aprendizaxe en TIC e tutelará o traballo de investigación de cada grupo fase por fase. - Nas horas C, nas que o grupo vai estar dividido en catro, e nas que se debaterán e porán en común a resolución de exercicios e preguntas de autoavaliación, as dúbidas que se susciten no estudo, a preparación dos seminarios... - En titoría individual (ou en grupo) no despacho 113, nas horas consignadas para elo no plan da facultade. O alumnado terá que cubrir: - 3 horas de titoría de grupo, en despacho ou en horas C. - 1 hora de titoría individual en despacho ao longo do cuadrimestre. Nesta hora, dividida en tramos de 20 minutos ao longo do cuadrimestre, revisarase o cartafol como base para o seguimento e avaliación.
Seminarios Con esta ateción preténdese guiar todo o traballo, tanto teórico como práctico, exercicios, traballos, estudo, etc., así como facer o seguimento personalizado -que se consignará nas fichas- da evolución e avaliación de proceso. Durante o desenvolvemento do curso o alumnado vai ter atención personalizada: - Nas horas B, nas que a/o docente guiará o proceso de aprendizaxe en TIC e tutelará o traballo de investigación de cada grupo fase por fase. - Nas horas C, nas que o grupo vai estar dividido en catro, e nas que se debaterán e porán en común a resolución de exercicios e preguntas de autoavaliación, as dúbidas que se susciten no estudo, a preparación dos seminarios... - En titoría individual (ou en grupo) no despacho 113, nas horas consignadas para elo no plan da facultade. O alumnado terá que cubrir: - 3 horas de titoría de grupo, en despacho ou en horas C. - 1 hora de titoría individual en despacho ao longo do cuadrimestre. Nesta hora, dividida en tramos de 20 minutos ao longo do cuadrimestre, revisarase o cartafol como base para o seguimento e avaliación.
Probas Descrición
Cartafol/dossier Con esta ateción preténdese guiar todo o traballo, tanto teórico como práctico, exercicios, traballos, estudo, etc., así como facer o seguimento personalizado -que se consignará nas fichas- da evolución e avaliación de proceso. Durante o desenvolvemento do curso o alumnado vai ter atención personalizada: - Nas horas B, nas que a/o docente guiará o proceso de aprendizaxe en TIC e tutelará o traballo de investigación de cada grupo fase por fase. - Nas horas C, nas que o grupo vai estar dividido en catro, e nas que se debaterán e porán en común a resolución de exercicios e preguntas de autoavaliación, as dúbidas que se susciten no estudo, a preparación dos seminarios... - En titoría individual (ou en grupo) no despacho 113, nas horas consignadas para elo no plan da facultade. O alumnado terá que cubrir: - 3 horas de titoría de grupo, en despacho ou en horas C. - 1 hora de titoría individual en despacho ao longo do cuadrimestre. Nesta hora, dividida en tramos de 20 minutos ao longo do cuadrimestre, revisarase o cartafol como base para o seguimento e avaliación.
Probas de resposta longa, de desenvolvemento Con esta ateción preténdese guiar todo o traballo, tanto teórico como práctico, exercicios, traballos, estudo, etc., así como facer o seguimento personalizado -que se consignará nas fichas- da evolución e avaliación de proceso. Durante o desenvolvemento do curso o alumnado vai ter atención personalizada: - Nas horas B, nas que a/o docente guiará o proceso de aprendizaxe en TIC e tutelará o traballo de investigación de cada grupo fase por fase. - Nas horas C, nas que o grupo vai estar dividido en catro, e nas que se debaterán e porán en común a resolución de exercicios e preguntas de autoavaliación, as dúbidas que se susciten no estudo, a preparación dos seminarios... - En titoría individual (ou en grupo) no despacho 113, nas horas consignadas para elo no plan da facultade. O alumnado terá que cubrir: - 3 horas de titoría de grupo, en despacho ou en horas C. - 1 hora de titoría individual en despacho ao longo do cuadrimestre. Nesta hora, dividida en tramos de 20 minutos ao longo do cuadrimestre, revisarase o cartafol como base para o seguimento e avaliación.
Probas de resposta curta Con esta ateción preténdese guiar todo o traballo, tanto teórico como práctico, exercicios, traballos, estudo, etc., así como facer o seguimento personalizado -que se consignará nas fichas- da evolución e avaliación de proceso. Durante o desenvolvemento do curso o alumnado vai ter atención personalizada: - Nas horas B, nas que a/o docente guiará o proceso de aprendizaxe en TIC e tutelará o traballo de investigación de cada grupo fase por fase. - Nas horas C, nas que o grupo vai estar dividido en catro, e nas que se debaterán e porán en común a resolución de exercicios e preguntas de autoavaliación, as dúbidas que se susciten no estudo, a preparación dos seminarios... - En titoría individual (ou en grupo) no despacho 113, nas horas consignadas para elo no plan da facultade. O alumnado terá que cubrir: - 3 horas de titoría de grupo, en despacho ou en horas C. - 1 hora de titoría individual en despacho ao longo do cuadrimestre. Nesta hora, dividida en tramos de 20 minutos ao longo do cuadrimestre, revisarase o cartafol como base para o seguimento e avaliación.
Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000