Con esta ateción preténdese guiar todo o traballo, tanto teórico como práctico, exercicios, traballos, estudo, etc., así como facer o seguimento personalizado -que se consignará nas fichas- da evolución e avaliación de proceso.
Durante o desenvolvemento do curso o alumnado vai ter atención personalizada:
- Nas horas B, nas que a/o docente guiará o proceso de aprendizaxe en TIC e tutelará o traballo de investigación de cada grupo fase por fase.
- Nas horas C, nas que o grupo vai estar dividido en catro, e nas que se debaterán e porán en común a resolución de exercicios e preguntas de autoavaliación, as dúbidas que se susciten no estudo, a preparación dos seminarios...
- En titoría individual (ou en grupo) no despacho 113, nas horas consignadas para elo no plan da facultade.
O alumnado terá que cubrir:
- 3 horas de titoría de grupo, en despacho ou en horas C.
- 1 hora de titoría individual en despacho ao longo do cuadrimestre. Nesta hora, dividida en tramos de 20 minutos ao longo do cuadrimestre, revisarase o cartafol como base para o seguimento e avaliación.
Presentacións/exposicións
Con esta ateción preténdese guiar todo o traballo, tanto teórico como práctico, exercicios, traballos, estudo, etc., así como facer o seguimento personalizado -que se consignará nas fichas- da evolución e avaliación de proceso.
Durante o desenvolvemento do curso o alumnado vai ter atención personalizada:
- Nas horas B, nas que a/o docente guiará o proceso de aprendizaxe en TIC e tutelará o traballo de investigación de cada grupo fase por fase.
- Nas horas C, nas que o grupo vai estar dividido en catro, e nas que se debaterán e porán en común a resolución de exercicios e preguntas de autoavaliación, as dúbidas que se susciten no estudo, a preparación dos seminarios...
- En titoría individual (ou en grupo) no despacho 113, nas horas consignadas para elo no plan da facultade.
O alumnado terá que cubrir:
- 3 horas de titoría de grupo, en despacho ou en horas C.
- 1 hora de titoría individual en despacho ao longo do cuadrimestre. Nesta hora, dividida en tramos de 20 minutos ao longo do cuadrimestre, revisarase o cartafol como base para o seguimento e avaliación.
Traballos tutelados
Con esta ateción preténdese guiar todo o traballo, tanto teórico como práctico, exercicios, traballos, estudo, etc., así como facer o seguimento personalizado -que se consignará nas fichas- da evolución e avaliación de proceso.
Durante o desenvolvemento do curso o alumnado vai ter atención personalizada:
- Nas horas B, nas que a/o docente guiará o proceso de aprendizaxe en TIC e tutelará o traballo de investigación de cada grupo fase por fase.
- Nas horas C, nas que o grupo vai estar dividido en catro, e nas que se debaterán e porán en común a resolución de exercicios e preguntas de autoavaliación, as dúbidas que se susciten no estudo, a preparación dos seminarios...
- En titoría individual (ou en grupo) no despacho 113, nas horas consignadas para elo no plan da facultade.
O alumnado terá que cubrir:
- 3 horas de titoría de grupo, en despacho ou en horas C.
- 1 hora de titoría individual en despacho ao longo do cuadrimestre. Nesta hora, dividida en tramos de 20 minutos ao longo do cuadrimestre, revisarase o cartafol como base para o seguimento e avaliación.
Titoría en grupo
Con esta ateción preténdese guiar todo o traballo, tanto teórico como práctico, exercicios, traballos, estudo, etc., así como facer o seguimento personalizado -que se consignará nas fichas- da evolución e avaliación de proceso.
Durante o desenvolvemento do curso o alumnado vai ter atención personalizada:
- Nas horas B, nas que a/o docente guiará o proceso de aprendizaxe en TIC e tutelará o traballo de investigación de cada grupo fase por fase.
- Nas horas C, nas que o grupo vai estar dividido en catro, e nas que se debaterán e porán en común a resolución de exercicios e preguntas de autoavaliación, as dúbidas que se susciten no estudo, a preparación dos seminarios...
- En titoría individual (ou en grupo) no despacho 113, nas horas consignadas para elo no plan da facultade.
O alumnado terá que cubrir:
- 3 horas de titoría de grupo, en despacho ou en horas C.
- 1 hora de titoría individual en despacho ao longo do cuadrimestre. Nesta hora, dividida en tramos de 20 minutos ao longo do cuadrimestre, revisarase o cartafol como base para o seguimento e avaliación.
Resolución de problemas e/ou exercicios de forma autónoma
Con esta ateción preténdese guiar todo o traballo, tanto teórico como práctico, exercicios, traballos, estudo, etc., así como facer o seguimento personalizado -que se consignará nas fichas- da evolución e avaliación de proceso.
Durante o desenvolvemento do curso o alumnado vai ter atención personalizada:
- Nas horas B, nas que a/o docente guiará o proceso de aprendizaxe en TIC e tutelará o traballo de investigación de cada grupo fase por fase.
- Nas horas C, nas que o grupo vai estar dividido en catro, e nas que se debaterán e porán en común a resolución de exercicios e preguntas de autoavaliación, as dúbidas que se susciten no estudo, a preparación dos seminarios...
- En titoría individual (ou en grupo) no despacho 113, nas horas consignadas para elo no plan da facultade.
O alumnado terá que cubrir:
- 3 horas de titoría de grupo, en despacho ou en horas C.
- 1 hora de titoría individual en despacho ao longo do cuadrimestre. Nesta hora, dividida en tramos de 20 minutos ao longo do cuadrimestre, revisarase o cartafol como base para o seguimento e avaliación.
Resolución de problemas e/ou exercicios
Con esta ateción preténdese guiar todo o traballo, tanto teórico como práctico, exercicios, traballos, estudo, etc., así como facer o seguimento personalizado -que se consignará nas fichas- da evolución e avaliación de proceso.
Durante o desenvolvemento do curso o alumnado vai ter atención personalizada:
- Nas horas B, nas que a/o docente guiará o proceso de aprendizaxe en TIC e tutelará o traballo de investigación de cada grupo fase por fase.
- Nas horas C, nas que o grupo vai estar dividido en catro, e nas que se debaterán e porán en común a resolución de exercicios e preguntas de autoavaliación, as dúbidas que se susciten no estudo, a preparación dos seminarios...
- En titoría individual (ou en grupo) no despacho 113, nas horas consignadas para elo no plan da facultade.
O alumnado terá que cubrir:
- 3 horas de titoría de grupo, en despacho ou en horas C.
- 1 hora de titoría individual en despacho ao longo do cuadrimestre. Nesta hora, dividida en tramos de 20 minutos ao longo do cuadrimestre, revisarase o cartafol como base para o seguimento e avaliación.
Seminarios
Con esta ateción preténdese guiar todo o traballo, tanto teórico como práctico, exercicios, traballos, estudo, etc., así como facer o seguimento personalizado -que se consignará nas fichas- da evolución e avaliación de proceso.
Durante o desenvolvemento do curso o alumnado vai ter atención personalizada:
- Nas horas B, nas que a/o docente guiará o proceso de aprendizaxe en TIC e tutelará o traballo de investigación de cada grupo fase por fase.
- Nas horas C, nas que o grupo vai estar dividido en catro, e nas que se debaterán e porán en común a resolución de exercicios e preguntas de autoavaliación, as dúbidas que se susciten no estudo, a preparación dos seminarios...
- En titoría individual (ou en grupo) no despacho 113, nas horas consignadas para elo no plan da facultade.
O alumnado terá que cubrir:
- 3 horas de titoría de grupo, en despacho ou en horas C.
- 1 hora de titoría individual en despacho ao longo do cuadrimestre. Nesta hora, dividida en tramos de 20 minutos ao longo do cuadrimestre, revisarase o cartafol como base para o seguimento e avaliación.
Probas
Descrición
Cartafol/dossier
Con esta ateción preténdese guiar todo o traballo, tanto teórico como práctico, exercicios, traballos, estudo, etc., así como facer o seguimento personalizado -que se consignará nas fichas- da evolución e avaliación de proceso.
Durante o desenvolvemento do curso o alumnado vai ter atención personalizada:
- Nas horas B, nas que a/o docente guiará o proceso de aprendizaxe en TIC e tutelará o traballo de investigación de cada grupo fase por fase.
- Nas horas C, nas que o grupo vai estar dividido en catro, e nas que se debaterán e porán en común a resolución de exercicios e preguntas de autoavaliación, as dúbidas que se susciten no estudo, a preparación dos seminarios...
- En titoría individual (ou en grupo) no despacho 113, nas horas consignadas para elo no plan da facultade.
O alumnado terá que cubrir:
- 3 horas de titoría de grupo, en despacho ou en horas C.
- 1 hora de titoría individual en despacho ao longo do cuadrimestre. Nesta hora, dividida en tramos de 20 minutos ao longo do cuadrimestre, revisarase o cartafol como base para o seguimento e avaliación.
Probas de resposta longa, de desenvolvemento
Con esta ateción preténdese guiar todo o traballo, tanto teórico como práctico, exercicios, traballos, estudo, etc., así como facer o seguimento personalizado -que se consignará nas fichas- da evolución e avaliación de proceso.
Durante o desenvolvemento do curso o alumnado vai ter atención personalizada:
- Nas horas B, nas que a/o docente guiará o proceso de aprendizaxe en TIC e tutelará o traballo de investigación de cada grupo fase por fase.
- Nas horas C, nas que o grupo vai estar dividido en catro, e nas que se debaterán e porán en común a resolución de exercicios e preguntas de autoavaliación, as dúbidas que se susciten no estudo, a preparación dos seminarios...
- En titoría individual (ou en grupo) no despacho 113, nas horas consignadas para elo no plan da facultade.
O alumnado terá que cubrir:
- 3 horas de titoría de grupo, en despacho ou en horas C.
- 1 hora de titoría individual en despacho ao longo do cuadrimestre. Nesta hora, dividida en tramos de 20 minutos ao longo do cuadrimestre, revisarase o cartafol como base para o seguimento e avaliación.
Probas de resposta curta
Con esta ateción preténdese guiar todo o traballo, tanto teórico como práctico, exercicios, traballos, estudo, etc., así como facer o seguimento personalizado -que se consignará nas fichas- da evolución e avaliación de proceso.
Durante o desenvolvemento do curso o alumnado vai ter atención personalizada:
- Nas horas B, nas que a/o docente guiará o proceso de aprendizaxe en TIC e tutelará o traballo de investigación de cada grupo fase por fase.
- Nas horas C, nas que o grupo vai estar dividido en catro, e nas que se debaterán e porán en común a resolución de exercicios e preguntas de autoavaliación, as dúbidas que se susciten no estudo, a preparación dos seminarios...
- En titoría individual (ou en grupo) no despacho 113, nas horas consignadas para elo no plan da facultade.
O alumnado terá que cubrir:
- 3 horas de titoría de grupo, en despacho ou en horas C.
- 1 hora de titoría individual en despacho ao longo do cuadrimestre. Nesta hora, dividida en tramos de 20 minutos ao longo do cuadrimestre, revisarase o cartafol como base para o seguimento e avaliación.
Universidade de Vigo
|
Rectorado |
Campus Universitario |
C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) |
España |
Tlf: +34 986 812 000