Resolución de problemas e/ou exercicios |
Traballo individual e grupal de resolución de tarefas nas que a profesora presenta e exemplifica a tarefa e o alumno/a resolve a tarefa e plantexa dubidas:
- Formulación de contidos psicopedagóxica. En base a unha serie de criterios explicitados pola profesora –obxectivos, contidos abstractos ou epistemolóxicos, colectivo, método, etc.– formular correctamente os contidos psicopedagóxicos para o suposto plantexado. A actividade será entregada a profesora para a súa corrección. A actividade será entregada á profesora e a corrección realizarase na aula ou titoría, segundo a temporalización. Forma parte da avaliación continua.
- Formulación de obxectivos operativos e ou experimentais. En base a un suposto práctico no cal se especifica un contexto, colectivo, contidos da intervención e duración da mesma –por exemplo: nenos e nenas de 8 anos nunha actividade extraescolar de multideporte os alumnos/as” para unha unidade de 3 semanas vencellada o contido “Práctica de xogos modificados”; “desenvolvemento da visión de xogo”- formulas os obxectivos experimentais e/ou operativos. A actividade será entregada á profesora e a corrección realizarase na aula ou titoría, segundo a temporalización. Forma parte da avaliación continua.
- Deseño de tarefas adecuadas á competencias.
- Explicitación de tarefas. En base a unha serie de criterios explicitados pola profesora –obxectivos, contidos, colectivo, método, etc.– explicitar con corrección tarefas didácticas. A actividade será entregada a profesora e a corrección realizarase na aula ou titoría, segundo a temporalización. Forma parte da avaliación continua.
- Elaboración dunha progresión de tarefas para a aprendizaxe dunha habilidade motriz. En base a unha serie de criterios explicitados pola profesora –obxectivos, contidos, características alumnos/as, método, etc.– explicitar con corrección as tarefas didácticas axeitadas para a aprendizaxe da habilidade especificada. Utilizaranse como criterios para realiza-la progresión os canais perceptivo, decisional ou execucional. A actividade será entregada á profesora e a corrección realizarase na aula ou titoría, segundo a temporalización. Forma parte da avaliación continua.
|
Sesión maxistral |
Clases Maxistrais nas que se explican os fundamentos teóricos. O alumno/a a asimila e toma apuntes. Plantexa dubidas e cuestións complementarias. |
Resolución de problemas e/ou exercicios de forma autónoma |
- Elaboración dunha matriz abstracta de contidos. En base a un suposto práctico no cal se especifica un contexto, colectivo, obxectivos e duración –por exemplo: persoas maiores dun centro social municipal nunha actividade denominada “saude polo movimento” que ten por obxectivos “colaborar o mantemento da autonomía das AVD” e “Fomentar o contacto interpersoal entre os alumnos/as” cunha duración de tres meses 3 horas por seman. Desenvolver a matriz abstracta de contidos que desenvolverían para ese caso. A actividade será entregada á profesora e a corrección realizarase na aula ou titoría, segundo a temporalización. Forma parte da avaliación continua. |
Actividades introdutorias |
- Explicación do funcionamiento da asignatura: Faitic, titorías, avaliación, etc.
- Avaliación informal de coñecementos previos. |