Probas de resposta longa, de desenvolvemento |
Probas para avaliación das competencias que inclúen preguntas abertas sobre un tema. Os alumnos deben desenvolver, relacionar, organizar e presentar os coñecementos que teñen sobre a materia nunha resposta extensa.Exame de 10 preguntas cunha puntuación máxima posible de 10. Para superar a proba é necesario sacar como mínimo un 5 |
50 |
Traballos e proxectos |
O estudante presenta o resultado obtido na elaboración dun documento sobre a temática da materia, na preparación de seminarios, investigacións, memorias, ensaios, resumos de lecturas, conferencias, etc. Pódese levar a cabo de xeito individual ou en grupo, de forma oral ou escrita. Levásense a cabo 2 traballos relacionados cos temas tratados nos seminarios. A puntuación mínima para superar o traballo será un 5 sobre unha puntuación máxima de 10 |
40 |
Evaluación para la modalidad no presencial: Esta
modalidad puede ser escogida en dos situaciones diferentes; en primer lugar los
alumnos que por causas debidamente justificadas no les resulte posible la
asistencia regular a los seminarios (más del 90%), en este caso los alumnos deberán comunicar
al comienzo de la materia y por escrito a la profesora responsable que no van a
asistir a dichos seminarios, justificando debidamente este hecho. En segundo
lugar estarían los alumnos que por diferentes causas, siempre justificadas, no
cumplan el porcentaje mínimo de asistencia. En los dos casos no tendrán opción
a la modalidad de evaluación continua, pasando a la modalidad no presencial.
La evaluación de la modalidad no presencial
constará de tres partes: 1. Un examen de 10 preguntas abiertas de respuesta
corta en el que tendrá que sacar un 5 sobre una puntuación de 10 para aprobar
(50% de la nota final). 2. Un trabajo escrito sobre la temática dada en los
seminarios (10% de la nota final). 3. Un caso práctico de entrevista clínica
(40%). |