Guia docente 2011_12
E.U. de Enfermería (Ourense)
Grao en Enfermaría
 Materias
  Psicoloxía: Psicoloxía
   Contidos
Tema Subtema
(*)Cara a un coidado *integral (*)*IntroducciónEvolución dos *cuidadosCuidado dos aspectos *psicosociales de *enfermeríaImportancia do estudo das ciencias *psicosociales
(*)Modelos conceptuais da conduta humana (*)*IntroducciónModelo biolóxico ou *médicoModelo *psicodinámico ou *psicoanalíticoModelo *interpersonalModelo *conductualModelo *existencial-*humanistaModelo *cognitivoModelo *sistémicoModelo sociolóxico ou *sociocultural
(*)Modelos de *enfermería: cara a un *cuidadointegral e individualizado (*)*IntroducciónImportancia de utilizar un modelo conceptual na práctica de *enfermeríaModelo de *Callista *RoyModelo de *Hildegard *PeplauModelo de *Virginia *HendersonConclusión
(*)Factores *psicosociales que inflúen en *lasatisfacción das necesidades (*)Necesidade de *respirarNecesidad para comer e *beberNecesidad de *eliminaciónNecesidad de moverse e manter unha postura *correctaNecesidad de durmir e *descansarNecesidad de vestirse e *desnudarseNecesidad de manter a temperatura corporal nos límites *normalesNecesidad de estar limpo, *aseado e de protección da *pielNecesidad de evitar *peligrosNecesidad de comunicarse coas súas *semejantesNecesidad de actuar segundo crenzas e *valoresNecesidad de ocuparse para sentirse *útilNecesidad de *recrearseNecesidad de aprender
(*)Perspectiva *holística da persoa (*)*IntroducciónPerspectiva *holística da *saludAlgunos conceptos *holísticos de *interésPerspectiva *holística e coidados de *enfermería
(*)Bases biolóxicas da conduta (*)*IntroducciónSustrato biolóxico da *conductaRitmos *circadianos: soño e *vigiliaAplicación nos coidados de *enfermería
(*)*Sensopercepción (*)*IntroducciónProcesos *fisiológico: *transducción e *sensaciónProcesos psicolóxicos: atención e *percepciónRequisitos para a percepción do mundo *externoFactores que inflúen na *percepciónPercepción de síntomas e *sufrimientoPercepción *socialPercepción de *controlAplicación nos coidados de *enfermería
(*)Aprendizaxe e memoria (*)*IntroducciónValor *adaptativo da aprendizaxe e a *memoriaAprendizajeMemoriaRelevancia do estudo da aprendizaxe e a memoria
(*)Pensamento e intelixencia (*)(*)*IntroducciónConcepto de *comunicaciónAxioma da comunicación *humanaDiferencias entre comunicación e linguaxe: a *especificidad do *lenguajehumanoDesarrollo da linguaxe na etapa *infantilAplicación nos coidados de *enfermeríaActitudes básicas dos profesionais *sanitariosSistemas para mellorar as habilidades de comunicación co *pacienteConclusión
(*)*Motivación nos coidados e no *desarrolloprofesional (*)Introdución e *consejosOrigen da *motivaciónMotivación *intrínseca e *extrínsecaDisposición *motivacional do *pacienteAplicación nos coidados de *enfermeríaMotivación da enfermeira no desenvolvemento da súa profesión
(*)(*)Experiencia emocional (*)*IntroducciónConceptoComponentes da *emociónFunciones das *emocionesDimensiones da experiencia *emocionalAplicación dos coidados de *enfermería
(*)*Afrontamiento e adaptación ao cambio (*)*IntroducciónImpacto do cambio e *estrésAfrontamientoAdaptación: respostas adaptadas e *desadaptadasRespuestas fronte á *enfermedadAplicación nos coidados de *enfermería
(*)Factores *socioculturales que inflúen en *loscomportamiento humano (*)*IntroducciónInfluencia da cultura no comportamento da *personalInfluencia da relixión na vida e na *muerteAplicación nos coidados de *enfermeríaInfluencia dos aspectos *socioculturales na *enfermería
(*)Manexo de problemas relacionados coa violencia de xero. (*)
Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000