Tema |
Subtema |
(*)Cara a un coidado *integral |
(*)*IntroducciónEvolución dos *cuidadosCuidado dos aspectos *psicosociales de *enfermeríaImportancia do estudo das ciencias *psicosociales |
(*)Modelos conceptuais da conduta humana |
(*)*IntroducciónModelo biolóxico ou *médicoModelo *psicodinámico ou *psicoanalíticoModelo *interpersonalModelo *conductualModelo *existencial-*humanistaModelo *cognitivoModelo *sistémicoModelo sociolóxico ou *sociocultural |
(*)Modelos de *enfermería: cara a un *cuidadointegral e individualizado |
(*)*IntroducciónImportancia de utilizar un modelo conceptual na práctica de *enfermeríaModelo de *Callista *RoyModelo de *Hildegard *PeplauModelo de *Virginia *HendersonConclusión |
(*)Factores *psicosociales que inflúen en *lasatisfacción das necesidades |
(*)Necesidade de *respirarNecesidad para comer e *beberNecesidad de *eliminaciónNecesidad de moverse e manter unha postura *correctaNecesidad de durmir e *descansarNecesidad de vestirse e *desnudarseNecesidad de manter a temperatura corporal nos límites *normalesNecesidad de estar limpo, *aseado e de protección da *pielNecesidad de evitar *peligrosNecesidad de comunicarse coas súas *semejantesNecesidad de actuar segundo crenzas e *valoresNecesidad de ocuparse para sentirse *útilNecesidad de *recrearseNecesidad de aprender |
(*)Perspectiva *holística da persoa |
(*)*IntroducciónPerspectiva *holística da *saludAlgunos conceptos *holísticos de *interésPerspectiva *holística e coidados de *enfermería |
(*)Bases biolóxicas da conduta |
(*)*IntroducciónSustrato biolóxico da *conductaRitmos *circadianos: soño e *vigiliaAplicación nos coidados de *enfermería |
(*)*Sensopercepción |
(*)*IntroducciónProcesos *fisiológico: *transducción e *sensaciónProcesos psicolóxicos: atención e *percepciónRequisitos para a percepción do mundo *externoFactores que inflúen na *percepciónPercepción de síntomas e *sufrimientoPercepción *socialPercepción de *controlAplicación nos coidados de *enfermería |
(*)Aprendizaxe e memoria |
(*)*IntroducciónValor *adaptativo da aprendizaxe e a *memoriaAprendizajeMemoriaRelevancia do estudo da aprendizaxe e a memoria |
(*)Pensamento e intelixencia |
(*)(*)*IntroducciónConcepto de *comunicaciónAxioma da comunicación *humanaDiferencias entre comunicación e linguaxe: a *especificidad do *lenguajehumanoDesarrollo da linguaxe na etapa *infantilAplicación nos coidados de *enfermeríaActitudes básicas dos profesionais *sanitariosSistemas para mellorar as habilidades de comunicación co *pacienteConclusión |
(*)*Motivación nos coidados e no *desarrolloprofesional |
(*)Introdución e *consejosOrigen da *motivaciónMotivación *intrínseca e *extrínsecaDisposición *motivacional do *pacienteAplicación nos coidados de *enfermeríaMotivación da enfermeira no desenvolvemento da súa profesión |
(*)(*)Experiencia emocional |
(*)*IntroducciónConceptoComponentes da *emociónFunciones das *emocionesDimensiones da experiencia *emocionalAplicación dos coidados de *enfermería |
(*)*Afrontamiento e adaptación ao cambio |
(*)*IntroducciónImpacto do cambio e *estrésAfrontamientoAdaptación: respostas adaptadas e *desadaptadasRespuestas fronte á *enfermedadAplicación nos coidados de *enfermería |
(*)Factores *socioculturales que inflúen en *loscomportamiento humano |
(*)*IntroducciónInfluencia da cultura no comportamento da *personalInfluencia da relixión na vida e na *muerteAplicación nos coidados de *enfermeríaInfluencia dos aspectos *socioculturales na *enfermería |
(*)Manexo de problemas relacionados coa violencia de xero. |
(*) |