Resultados previstos na materia |
Tipoloxía |
Resultados de Formación e Aprendizaxe |
Proyectar, calcular, deseñar e avaliar sistemas software multi-axente |
saber | saber facer | Saber estar / ser |
|
A1 A1 A2 A3 A4 A5
|
B1 B2 B5 B7 B8 B9 B14 B16 B20 B21 B22
|
Interpretar, analizar, valorar e crear novos conceptos, usos e desenvolvementos tecnolóxicos relacionados cos sistemas multi-axente |
saber | saber facer | Saber estar / ser |
|
A6 A7 A8 A9 A10 A11 A12
|
B1 B2 B5 B6 B8 B9 B10 B14 B15 B16 B17 B18 B21 B22
|
Definir, analizar e avaliar plataformas software para o desenvolvemento e a execución de sistemas multi-axente |
saber | saber facer | Saber estar / ser |
|
A13 A14 A15 A16
|
B6 B7 B8 B9 B10 B11 B12 B16 B17 B20 B21 B22
|
Ter capacidade para o modelado teórico, cálculo e simulación en centros tecnolóxicos e de enxeñería de empresa, particularmente en tarefas de investigación, desenvolvemento e innovación mediante o uso de sistemas multi-axente |
saber facer | Saber estar / ser |
|
A17 A18 A19
|
B2 B3 B4 B5 B6 B8 B9 B10 B11 B14 B15 B16 B17 B18
|
Elaborar, planificar estratéxicamente, dirixir, coordinar, xestionar técnica e económicamente, e avaliar proxectos de investigación en informática seguindo criterios de calidade e medioambientais; en particular, aqueles relacionados coa construcción de sistemas multi-axente |
saber | saber facer | Saber estar / ser |
|
A20 A21 A22 A23
|
B1 B3 B4 B6 B10 B11 B12 B13 B17 B19 B20 B21 B22
|
Levar a cabo iniciativas de integración dos alumnos en áreas de investigación, desenvolvemento e innovación relativos o campo da Enxeñería de Software Orientada a Axentes |
saber facer | Saber estar / ser |
|
A24
|
B1 B3 B4 B6 B8 B9 B10 B11 B12 B13 B14 B15 B16
|
Aplicar os coñecementos adquiridos relativos concepto de axente para resolver problemas en contornos novos ou pouco coñecidos dentro de contextos máis amplos e multidisciplinares, sendo capaces de integrar estos coñecementos |
saber facer | Saber estar / ser |
|
A25 A26 A27
|
B10 B11 B12 B13 B14 B15 B16 B17 B18 B19 B20 B21 B22
|