A administración da relación cos clientes, CRM, é parte dunha estratexia de negocio centrada no cliente. Unha parte fundamental da sua idea é, precisamente, a de recopilar a mayor cantidade de información posible sobre os clientes, para poder dar valor á oferta. A empresa debe coñecer as necesidades dos mesmos e así poder adiantar unha oferta e mellorar a calidade na atención.
O nome CRM fai referencia a unha estratrexia de negocio basada principalmente na satisfacción dos clientes, pero tamén ós sistemas informáticos que dan soporte a esta estratexia. Os sistemas CRM están diseñados para axudar ás empresas a organizar eficazmente e manter información que é crucial en moitos aspectos dos seus negocios. Proporcionan unha mellor administración acerca da información corporativa de clientes, contactos, oportunidades, xeración de citas e informes de ventas, y de más actividades tales como as chamadas e reuniós.
Os sistemas CRM basado en software libre existentes na actualidade ofrecen un entorno gráfico e nos informa cá finalidade de poder facer un seguimento das nosas ventas, as nosas fontes máis importantes, e dos resultados mes-por-mes das oportunidades.
A instalación e configuración de un sistema CRM, así como a sua gestión de seguridade de información, centra os contidos principales da presente materia.
No desenrolo da materia estudiaranse os distintos modelos de xestión de clientes e nos centraremos especialmente nas ferramentas CRM tanto a nivel usuario para coñecer as suas funcionalidades, así como a nova filosofía de xestión que incorporan.
Por outra banda, a instalación, configuración, posta en marcha e implantación do sistema CRM baseado nun modelo de empresa tipo, formará parte da labor a desenrrolar polo alumno.