Guia docente 2011_12
E. S. de Enxeñaría Informática
Grao en Enxeñaría Informática
 Materias
  Sistemas intelixentes
   Competencias de materia
Resultados previstos na materia Tipoloxía Resultados de Formación e Aprendizaxe
Aprender novos coñecementos e técnicas axeitados para a concepción, o desenvolvemento ou a explotación de sistemas software intelixentes
saber
saber facer
Saber estar / ser
A3
A4
A7
A12
A13
A14
A21
A28
B1
B3
B4
B5
B6
B8
B10
B11
B15
B16
B18
B22
B24
Coñecer e comprender as principais características dos problemas aos que dar unha solución baseada en técnicas de Intelixencia Artificial
saber
Saber estar / ser
A12
A13
A17
A21
A31
A32
B1
B3
B4
B5
B6
B8
B9
B10
B11
B15
B16
B18
B19
B20
Realizar satisfactoriamente as actividades propias da resolución de problemas en Intelixencia Artificial
saber
saber facer
Saber estar / ser
A1
A14
A21
B1
B2
B3
B4
B5
B8
B9
B10
B11
B15
B16
B18
B19
B20
B24
Especificar e modelar un problema, usando métodos de representación do coñecemento
saber facer
Saber estar / ser
A13
A21
A26
A27
A28
B1
B3
B4
B5
B10
B15
B16
Coñecer os formalismos lóxicos e estructurados necesarios para a representación do coñecemento
saber
Saber estar / ser
A11
A12
A13
A14
B1
B3
B4
B5
B6
B8
B9
B10
B11
B15
B18
B24
Coñecer e saber utilizar linguaxes declarativas para a resolución de problemas de Intelixencia Artificial
saber
saber facer
Saber estar / ser
A3
A4
A7
A12
A13
A14
A21
A27
A28
B1
B2
B3
B4
B5
B6
B8
B10
B11
B15
B16
B20
Coñecer os problemas e solucións asociados á planificación de robots e axentes software.
saber
saber facer
Saber estar / ser
A1
A2
A3
A4
A7
A12
A13
A14
A15
A16
A20
A21
A28
B3
B4
B7
B8
B10
B11
B12
B13
B15
B16
B18
B19
B22
B24
Entender a problemática asociada á aprendizaxe automática e as técnicas de solución máis axeitadas
saber
Saber estar / ser
A1
A3
A12
A13
A14
A18
A19
A21
A28
B1
B2
B3
B4
B5
B6
B7
B8
B9
B10
B11
B12
B15
B16
B20
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000