Guia docente 2011_12
E. S. de Ingeniería Informática
Grao en Enxeñaría Informática
 Materias
  Procesadores de linguaxe
   Competencias de materia
Resultados previstos na materia Tipoloxía Resultados de Formación e Aprendizaxe
Coñecer os fundamentos matemáticos dos autómatas e linguaxes formais.
saber
A1
A3
B1
B3
B5
B7
B8
B9
B10
B11
B12
B13
B15
B16
B17
B18
B19
B20
B21
B22
B24
Coñecer os algoritmos básicos con autómatas e linguaxes formais.
saber
A3
A12
B1
B3
B5
B7
B8
B9
B10
B11
B12
B13
B15
B16
B17
B18
B19
B20
B21
B22
B24
Coñecer o proceso de xeración de código dende a formulación formal do problema ata a execución da aplicación no ordenador.
saber
saber facer
A1
A3
A4
A5
A7
A12
A13
A15
A22
A25
A26
A27
A28
A32
B1
B2
B3
B5
B7
B8
B9
B10
B11
B12
B13
B15
B16
B17
B18
B19
B20
B21
B22
B24
Coñecer as ferramentas e as súas propiedades en uso para xerar código de máquina con linguaxes de programación de diferentes tipos.
saber
saber facer
A4
A5
A7
A12
A13
A14
A15
A22
A25
A26
A27
A28
A32
B1
B2
B3
B5
B7
B8
B9
B10
B11
B12
B13
B15
B16
B17
B18
B19
B20
B21
B22
B24
Coñecer métodos de adaptación e optimización de código.
saber
saber facer
A4
A5
A7
A12
A13
A15
A22
A25
A26
A27
A28
A32
B1
B2
B3
B5
B7
B8
B9
B10
B11
B12
B13
B15
B16
B17
B18
B19
B20
B21
B22
B24
Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000