Guia docente 2011_12
E. S. de Ingeniería Informática
Grao en Enxeñaría Informática
 Materias
  Linguaxes de programación
   Competencias de materia
Resultados previstos na materia Tipoloxía Resultados de Formación e Aprendizaxe
Coñecer e saber aplicar os conceptos principais da programación declarativa (conceptos lóxicos e funcionais) e da programación imperativa moderna.
saber
saber facer
A1
A3
A4
A5
A7
A8
A9
A12
A13
A14
A15
A19
A20
A22
A25
A26
A27
A28
A30
A32
A33
A36
B1
B3
B5
B8
B9
B10
B11
B13
B15
B16
B18
B19
B22
B24
Explicar as características básicas e fundamentais dunha linguaxe de programación declarativa multiparadigma.
saber
saber facer
A1
A3
A4
A5
A7
A8
A9
A12
A13
A14
A15
A19
A22
A25
A26
A27
A28
A30
A32
A33
A36
B1
B3
B5
B8
B9
B10
B11
B13
B15
B16
B18
B19
B22
B24
Coñecer as características das linguaxes de programación
saber
A1
A3
A4
A5
A7
A8
A9
A12
A13
A14
A15
A19
A20
A22
A25
A26
A27
A28
A30
A32
A33
A36
B1
B3
B5
B8
B9
B10
B11
B13
B15
B16
B18
B19
B22
B24
Describir a evolución dunha determinada característica dunha linguaxe de programación ao longo do tempo e comprender a necesidade de dita evolución.
saber
saber facer
A1
A3
A4
A5
A7
A8
A9
A12
A13
A14
A15
A19
A20
A22
A25
A27
A28
A30
A32
A35
A36
B1
B3
B5
B8
B9
B10
B11
B13
B15
B16
B18
B19
B22
B24
Comprender o funcionamento das linguaxes de programación declarativas e as súas diferencias con respecto ao resto das linguaxes de programación.
saber
A1
A3
A5
A7
A8
A9
A12
A13
A14
A15
A19
A20
A22
A25
A26
A27
A28
A30
A32
A33
A36
B1
B3
B5
B8
B9
B10
B11
B13
B15
B16
B19
B22
B24
Desenvolver programas prototípicos de exploración para solucións avanzadas a problemas concretos de programación que requiran o manexo de restricións, novas estruturas de datos ou que reflicten algunhas características a estudar.
saber
saber facer
A1
A3
A4
A5
A7
A8
A9
A12
A13
A14
A15
A19
A20
A22
A25
A26
A27
A28
A30
A32
A33
A36
B1
B3
B5
B8
B9
B10
B11
B13
B15
B16
B18
B22
B24
Ser quen de elixir unha linguaxe de programación conforme a unhas variables de elaboración previa.
saber facer
Saber estar / ser
A1
A3
A4
A5
A7
A8
A9
A12
A13
A14
A15
A19
A20
A22
A25
A26
A27
A28
A30
A32
A33
A36
B1
B3
B5
B8
B9
B10
B11
B13
B15
B16
B18
B19
B22
B24
Comprender a evolución das linguaxes de programación imperativas e as súas relacións con outras linguaxes.
saber facer
Saber estar / ser
A1
A3
A4
A5
A7
A8
A9
A12
A13
A14
A15
A19
A20
A22
A25
A26
A27
A28
A30
A32
A33
A36
B1
B3
B5
B8
B9
B10
B11
B13
B15
B16
B19
B22
B24
Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000