Resultados previstos na materia |
Tipoloxía |
Resultados de Formación e Aprendizaxe |
Coñecer e saber aplicar os conceptos principais da programación declarativa (conceptos lóxicos e funcionais) e da programación imperativa moderna. |
|
A1 A3 A4 A5 A7 A8 A9 A12 A13 A14 A15 A19 A20 A22 A25 A26 A27 A28 A30 A32 A33 A36
|
B1 B3 B5 B8 B9 B10 B11 B13 B15 B16 B18 B19 B22 B24
|
Explicar as características básicas e fundamentais dunha linguaxe de programación declarativa multiparadigma. |
|
A1 A3 A4 A5 A7 A8 A9 A12 A13 A14 A15 A19 A22 A25 A26 A27 A28 A30 A32 A33 A36
|
B1 B3 B5 B8 B9 B10 B11 B13 B15 B16 B18 B19 B22 B24
|
Coñecer as características das linguaxes de programación |
|
A1 A3 A4 A5 A7 A8 A9 A12 A13 A14 A15 A19 A20 A22 A25 A26 A27 A28 A30 A32 A33 A36
|
B1 B3 B5 B8 B9 B10 B11 B13 B15 B16 B18 B19 B22 B24
|
Describir a evolución dunha determinada característica dunha linguaxe de programación ao longo do tempo e comprender a necesidade de dita evolución. |
|
A1 A3 A4 A5 A7 A8 A9 A12 A13 A14 A15 A19 A20 A22 A25 A27 A28 A30 A32 A35 A36
|
B1 B3 B5 B8 B9 B10 B11 B13 B15 B16 B18 B19 B22 B24
|
Comprender o funcionamento das linguaxes de programación declarativas e as súas diferencias con respecto ao resto das linguaxes de programación. |
|
A1 A3 A5 A7 A8 A9 A12 A13 A14 A15 A19 A20 A22 A25 A26 A27 A28 A30 A32 A33 A36
|
B1 B3 B5 B8 B9 B10 B11 B13 B15 B16 B19 B22 B24
|
Desenvolver programas prototípicos de exploración para solucións avanzadas a problemas concretos de programación que requiran o manexo de restricións, novas estruturas de datos ou que reflicten algunhas características a estudar. |
|
A1 A3 A4 A5 A7 A8 A9 A12 A13 A14 A15 A19 A20 A22 A25 A26 A27 A28 A30 A32 A33 A36
|
B1 B3 B5 B8 B9 B10 B11 B13 B15 B16 B18 B22 B24
|
Ser quen de elixir unha linguaxe de programación conforme a unhas variables de elaboración previa. |
saber facer | Saber estar / ser |
|
A1 A3 A4 A5 A7 A8 A9 A12 A13 A14 A15 A19 A20 A22 A25 A26 A27 A28 A30 A32 A33 A36
|
B1 B3 B5 B8 B9 B10 B11 B13 B15 B16 B18 B19 B22 B24
|
Comprender a evolución das linguaxes de programación imperativas e as súas relacións con outras linguaxes. |
saber facer | Saber estar / ser |
|
A1 A3 A4 A5 A7 A8 A9 A12 A13 A14 A15 A19 A20 A22 A25 A26 A27 A28 A30 A32 A33 A36
|
B1 B3 B5 B8 B9 B10 B11 B13 B15 B16 B19 B22 B24
|