Guia docente 2011_12
E. S. de Ingeniería Informática
Grao en Enxeñaría Informática
 Materias
  Arquitectura de computadoras II
   Competencias de materia
Resultados previstos na materia Tipoloxía Resultados de Formación e Aprendizaxe
Deseñar e analizar sistemas de memoria avanzados para unha computadora
saber
Saber estar / ser
A7
A11
A15
A19
A25
A26
A29
A30
A32
A34
A35
B1
B3
B5
B7
B8
B9
B10
B11
B12
B13
B15
B16
B17
B18
B19
B21
Comprender distintas estratexias de acceso a memoria para lectura e escritura.
saber
Saber estar / ser
A7
A11
A15
A19
A25
A26
A29
A30
A32
A34
A35
B3
B5
B7
B11
B15
B16
B17
B18
B19
Entender a forma en que se almacena a información en dispositivos de memoria secundaria.
saber
Saber estar / ser
A7
A11
A15
A19
A25
A26
A29
A30
A34
A35
B1
B3
B5
B7
B8
B9
B10
B11
B12
B13
B15
B16
B17
B18
B19
B20
B22
B24
Coñecer as diferentes partes que conforman unha placa base. Recoñecer os distintos tipos de ranuras e coñecer as súas características. Coñecemento do chipset BIOS
saber facer
Saber estar / ser
A7
A11
A15
A19
A25
A26
A29
A30
A32
A34
A35
B3
B5
B8
B11
B16
B17
B18
B19
B20
B22
B24
Coñecer distintos periféricos de entrada saída.
saber facer
Saber estar / ser
A7
A11
A15
A19
A25
A26
A29
A30
A32
A34
A35
B3
B5
B8
B11
B16
B17
B18
B19
B20
B22
B24
Coñecer os modernos microprocesadores
saber
saber facer
Saber estar / ser
A7
A11
A15
A19
A25
A26
A29
A30
A32
A34
A35
B1
B3
B5
B7
B8
B9
B10
B11
B12
B13
B15
B16
B17
B18
B19
B20
B22
B24
Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000