Guia docente 2011_12
E. S. de Ingeniería Informática
Grao en Enxeñaría Informática
 Materias
  Informática: Arquitectura de computadoras I
   Contidos
Tema Subtema
Introdución ás computadoras Evolución histórica.
Arquitectura e organización.
Organización dunha computadora típica.
Influencia da arquitectura nas prestacións.
A memoria Organización da memoria principal, características e prestacións.
Latencia, tempo de ciclo, ancho de banda e entrelazado.
Tecnoloxía de memorias (DRAM, EPROM, FLASH).
Xerarquía dos sistemas de memoria.
Introdución á memoria cache e á memoria virtual.
O procesador
Estrutura básica.
Xogo de instrucións.
Tipos e estrutura das instrucións.
Representación dunha instrución.
Modos de direccionamento.
A pila e o seu funcionamento.
Linguaxe ensamblador.
A unidade aritmético-lóxica e a unidade de control
Aritmética enteira e en punto flotante, operacións de desprazamento e flags de condición.
Fases na execución dunha instrución máquina. Diagramas de tempo e fluxo das instrucións. Control cableado.
Control microprogramado.
Entrada saída
Organización de entrada saída.
Periféricos.
Módulos de entrada saída.
Introdución ás técnicas de entrada saída.
Buses Diagramas de temporización.
Estrutura de bus.
Elementos de deseño do bus.
Introdución á estrutura xerárquica de buses.
Prácticas I Simulador dunha computadora sinxela.
Prácticas II Simulador dunha computadora real.
Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000