Identificar os compoñentes dunha computadora. |
|
A2 A4 A5 A7 A15 A25 A30
|
B3 B5 B7 B11 B15 B16 B17 B18 B19 B21
|
Deseñar o formato de instrución para un conxunto de instrucións determinado. |
saber facer | Saber estar / ser |
|
A2 A4 A5 A7 A15 A25 A30
|
B3 B5 B8 B11 B16 B17 B18 B19 B20 B22 B24
|
Dimensionar a entrada saída dunha computadora e definir
a súa conexión con periféricos. |
|
A5 A15
|
B3 B5 B7 B8 B9 B10 B11 B12 B13 B15 B16 B17 B18 B19 B20 B22 B24
|
Adquirir as habilidades básicas para analizar un problema e desenvolver un programa nunha linguaxe ensamblador que permita solucionalo. |
saber facer | Saber estar / ser |
|
A5 A7 A15 A25 A30
|
B1 B3 B5 B7 B8 B9 B10 B11 B12 B13 B15 B16 B17 B18 B19 B20 B22 B24
|