Guia docente 2011_12
E. S. de Ingeniería Informática
Grao en Enxeñaría Informática
 Materias
  Informática: Arquitectura de computadoras I
   Competencias de materia
Resultados previstos na materia Tipoloxía Resultados de Formación e Aprendizaxe
Adquirir os coñecementos básicos da arquitectura dunha computadora.
saber
Saber estar / ser
A2
A4
A5
A7
A15
A25
A30
B2
B5
B7
B11
B15
B16
B17
B18
B19
B21
Identificar os compoñentes dunha computadora.
saber
Saber estar / ser
A2
A4
A5
A7
A15
A25
A30
B3
B5
B7
B11
B15
B16
B17
B18
B19
B21
Entender as distintas tecnoloxías de memoria e os seus custos.
saber
Saber estar / ser
A2
A4
A5
A7
A15
A25
A30
B1
B2
B3
B5
B7
B8
B9
B10
B11
B12
B13
B15
B16
B17
B18
B19
B20
B22
B24
Deseñar o formato de instrución para un conxunto de instrucións determinado.
saber facer
Saber estar / ser
A2
A4
A5
A7
A15
A25
A30
B3
B5
B8
B11
B16
B17
B18
B19
B20
B22
B24
Deseñar unha unidade central de proceso, CPU, para un conxunto de instrucións determinado.
saber facer
Saber estar / ser
A2
A4
A5
A7
A15
A25
A30
B3
B5
B8
B11
B16
B17
B18
B19
B20
B21
B22
B24
Dimensionar a entrada saída dunha computadora e definir a súa conexión con periféricos.
saber
Saber estar / ser
A5
A15
B3
B5
B7
B8
B9
B10
B11
B12
B13
B15
B16
B17
B18
B19
B20
B22
B24
Analizar e deseñar unha computadora sinxela para unha memoria e entrada saída determinada.
saber facer
Saber estar / ser
A5
A15
A25
A30
B1
B3
B5
B7
B8
B9
B10
B11
B12
B13
B15
B16
B17
B18
B19
B20
B22
B24
Adquirir as habilidades básicas para analizar un problema e desenvolver un programa nunha linguaxe ensamblador que permita solucionalo.
saber facer
Saber estar / ser
A5
A7
A15
A25
A30
B1
B3
B5
B7
B8
B9
B10
B11
B12
B13
B15
B16
B17
B18
B19
B20
B22
B24
Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000