Realización dunha colección de problemas básicos de cada lección.
15
Metodoloxías integradas
Aprendizaxe baseada en proxectos: un traballo voluntario. A súa realización representará un 5% da calificación de probas de resposta longa.
0
Prácticas de laboratorio
Realización de exercicios con axuda de software.
15
Probas de resposta curta
Realización dunha proba de coñecementos cun cuestionario ao final de cada tema.
15%
Probas de resposta longa, de desenvolvemento
Realización dunha proba na que se resolverán exercicios prácticos.
55
Outros comentarios sobre a Avaliación
Avaliación para non asistentes:
1. Avaliación teórico-práctica (70%). Proba teórico-práctica e proba de resolución de exercicios prácticos.
2. Avaliación de prácticas de laboratorio (15%). Proba teórico-práctica sobre un tema tratado no laboratorio.
3. Realización de seminarios (15%). Exposición oral e presentación escrita sobre un traballo que se asignase.
Segunda convocatoria (asistentes):
Os alumnos que non acaden a puntuación de 5 sobre 10 na primeira convocatoria deberán repetir, polo menos, as actividades de avaliación cuxa correcta realización lles permita superar a materia.
• O peso de cada unha destas actividades na cualificación total será o mesmo que na primeira convocatoria.
• No momento da publicación das cualificacións da primeira convocatoria, o profesor indicaralles aos alumnos as tarefas a realizar para poderen superar a materia na segunda convocatoria.
• Manterase a cualificación (primeira convocatoria) das actividades de avaliación que non se repitan.
Avaliación para non asistentes:
1. Avaliación teórico-práctica (70%). Proba
teórico-práctica e proba de resolución de exercicios prácticos.
2. Avaliación de prácticas de laboratorio
(15%). Proba teórico-práctica sobre un tema tratado no laboratorio.
3. Realización de seminarios (15%).
Exposición oral e presentación escrita sobre un traballo que se
asignase.
Segunda convocatoria (asistentes):
Os alumnos que non acaden a puntuación de 5 sobre 10 na primeira convocatoria
deberán repetir, polo menos, as actividades de avaliación cuxa correcta
realización lles permita superar a materia.
• O peso de cada unha destas actividades na
cualificación total será o mesmo que na primeira convocatoria.
• No momento da publicación das cualificacións da
primeira convocatoria, o profesor indicaralles aos alumnos as
tarefas a realizar para poderen superar a materia na segunda convocatoria.
• Manterase a cualificación (primeira
convocatoria) das actividades de avaliación que non se repitan.