Describir o comportamento lóxico de diversos sistemas no campo da enxeñaría mediante modelos matemáticos. |
saber facer | Saber estar / ser |
|
A7 A23 A34 A36
|
B4 B8 B9 B10 B11 B12 B18 B19 B20 B23
|
Analizar o funcionamento dun sistema dixital a partir do circuíto en si ou a partir do seu esquema, tendo en conta o comportamento non ideal dos compoñentes que o forman. |
saber | saber facer | Saber estar / ser |
|
A4 A5 A12 A13 A14 A16 A17 A22 A37
|
B8 B9 B19 B24
|
Coñecer e saber utilizar os bloques funcionais dispoñibles no mercado, o que permitirá a análise e o deseño de calquera sistema dixital, por moi complexo que sexa. |
saber | saber facer | Saber estar / ser |
|
A6 A7 A9 A10 A30 A31
|
B3 B4 B9 B10 B11 B12 B16 B17 B21 B22 B23
|
Coñecer e saber utilizar ferramentas informáticas que facilitan a análise e o deseño de sistemas dixitais. |
saber | saber facer | Saber estar / ser |
|
A7 A8 A11 A15 A17 A18 A19 A20 A21 A24 A25 A26 A27 A30 A31 A32 A33 A35
|
B7 B8 B9 B11 B12 B16 B17 B18 B19 B20 B21 B22 B23
|