Actividades introdutorias |
Actividades encamiñadas a tomar contacto e reunir información sobre o alumnado, así como a presentar a materia. En concreto:
• Na primeira sesión de aula grande, o docente presentará a materia, e explicará a información que aparece nesta guía docente.
• Na primeira semana do curso, os estudantes realizarán unha proba individual de nivel onde reflexen o nivel de coñecementos e técnicas matemáticas relacionados co contido da materia. |
Sesión maxistral |
Exposición dos contidos da materia por parte do docente que se ilustran con numeros exemplos e aplicacións. |
Resolución de problemas e/ou exercicios |
Formulación, análise, resolución e debate dun problema ou exercicio relacionado coa materia impartida, tanto por parte do docente como dos estudantes:
• Para ilustrar e completar a explicación de cada lección.
• Paralelamente, se proporán exercicios e problemas que os estudiantes deben resolver en grupo. |
Prácticas de laboratorio |
Se realizarán en grupo diversos exercicios coa axuda do programa de software libre de cálculo científico e simbólico MAXIMA. Entre os obxectivos de aprendizaxe das practicas de laboratorio se destacan:
• A comprensión dos conceptos estudiados nas clases de aula.
• A resolución de problemas de difícil ou costosa solución sen a axuda do programa.
|
Seminarios |
Os estudantes, organizados en grupos, desenvolven proxectos basados en situacións reais.
Se usará Aprendizaxe Baseada en Problemas/Proxectos na elaboración dun traballo sobre unha aplicación da Teoría de Números/Teoría de Grafos na informática. |
Outros |
Actividades de recuperación para aquel alumnado que non superara a materia na primeira oportunidade. |