Resultados previstos na materia |
Tipoloxía |
Resultados de Formación e Aprendizaxe |
C1: Adquirir conceptos, procedementos e estratexias da matemática discreta e a lóxica que teñan aplicación na informática. |
|
A1 A3 A4 A12
|
B1 B2 B5 B7 B8 B9 B10 B11 B13 B16 B18 B20
|
C2: Aplicar os fundamentos matemáticos á resolución de problemas da informática. |
saber facer | Saber estar / ser |
|
A1 A3 A4 A12
|
B1 B2 B5 B7 B8 B9 B10 B11 B13 B16 B18 B20
|
C3: Coñecer a terminoloxía, notación e métodos das matemáticas. |
|
A1 A3 A4 A12
|
B1 B2 B5 B7 B8 B9 B10 B11 B13 B16 B18 B20
|
C4: Coñecer e aplicar a linguaxe proposicional e a lóxica de predicados. |
saber | saber facer | Saber estar / ser |
|
A1 A3 A12
|
B1 B2 B5 B7 B8 B9 B10 B11 B13 B16 B18 B20
|
C5: Coñecer e comprender o concepto e a necesidade do razoamento abstracto e as demostracións, sendo de especial importancia a indución, pola súa aplicación na informática. |
|
A1 A3 A12
|
B1 B2 B5 B7 B8 B9 B10 B11 B13 B16 B18 B20
|
C6: Coñecer e aplicar as propiedades das operacións básicas sobre conxuntos e aplicacións. |
saber | saber facer | Saber estar / ser |
|
A1 A3 A4 A12
|
B1 B2 B4 B5 B7 B8 B9 B10 B11 B13 B16 B18 B20
|
C7: Coñecer e aplicar os conceptos fundamentais da teoría de números que xogan un papel esencial na aritmética computacional, en problemas de asignación de memoria e en cuestións de seguridade informática. |
saber | saber facer | Saber estar / ser |
|
A1 A3 A4 A12
|
B1 B2 B5 B7 B8 B9 B10 B11 B13 B16 B18 B20
|
C8: Coñecer e aplicar técnicas de reconto e de enumeración, así como a análise combinatoria. |
saber | saber facer | Saber estar / ser |
|
A1 A3 A4 A12
|
B1 B2 B4 B5 B7 B8 B9 B10 B11 B13 B16 B18 B20
|
C9: Coñecer e utilizar estruturas discretas, que son as estruturas abstractas matemáticas usadas para representar obxectos discretos e relacións entre eles. |
saber | saber facer | Saber estar / ser |
|
A1 A3 A4 A12
|
B1 B2 B4 B5 B7 B8 B9 B10 B11 B13 B16 B18 B20
|
C10: Estudar as propiedades básicas da álxebra de Boole e algúns procedementos para simplificar as funcións booleanas. |
saber | saber facer | Saber estar / ser |
|
A1 A3 A12
|
B1 B2 B5 B7 B8 B9 B10 B11 B13 B16 B18 B20
|
C11: Coñecer as nocións e ferramentas elementais propias da teoría de grafos e a súa aplicación na resolución de problemas cotiás e da informática. |
saber | saber facer | Saber estar / ser |
|
A1 A3 A4 A12
|
B1 B2 B5 B7 B8 B9 B10 B11 B13 B16 B18 B20
|
C12: Saber utilizar e interpretar ferramentas de software matemático. |
saber | saber facer | Saber estar / ser |
|
A1 A3 A4 A12
|
B4 B8 B9 B11 B13 B16 B18 B20
|
C13: Saber usar de forma apropiada teorías, procedementos e ferramentas matemáticas no desenvolvemento profesional. |
saber | saber facer | Saber estar / ser |
|
A1 A3 A4 A12
|
B1 B2 B4 B5 B7 B8 B9 B10 B11 B13 B16 B18 B20
|
C14: Saber prolongar as teorías de base ata as aplicacións que lle interese. |
saber | saber facer | Saber estar / ser |
|
A1 A3 A4 A12
|
B1 B2 B5 B7 B8 B9 B10 B11 B13 B16 B18 B20
|
C15: Desenvolver capacidades para determinar os requisitos que condicionan a posibilidade de atopar solucións a problemas concretos. |
saber | saber facer | Saber estar / ser |
|
A1 A3 A4 A12
|
B1 B2 B5 B7 B8 B9 B10 B11 B13 B16 B18 B20
|
C16: Identificar e analizar criterios e especificacións adecuados a problemas concretos |
saber | saber facer | Saber estar / ser |
|
A1 A3 A4 A12
|
B1 B2 B5 B7 B8 B9 B10 B11 B13 B16 B18 B20
|
C17: Saber buscar solucións algorítmicas aos problemas que foran presentados e valorar a idoneidade das respostas. |
saber facer | Saber estar / ser |
|
A1 A3 A4 A12
|
B1 B2 B5 B7 B8 B9 B10 B11 B13 B16 B18 B20
|
C18: Ter iniciativa para propoñer alternativas a solucións xa atopadas. |
saber | saber facer | Saber estar / ser |
|
A1 A3 A4 A12
|
B1 B2 B4 B5 B7 B8 B9 B10 B11 B13 B16 B18 B20
|
C19: Obter habilidades de aprendizaxe necesarias para estudos posteriores. |
saber | saber facer | Saber estar / ser |
|
A1 A3 A4 A12
|
B1 B2 B5 B7 B8 B9 B10 B11 B13 B16 B18 B20
|
C20: Argumentar e xustificar loxicamente opinións e decisións. |
saber | saber facer | Saber estar / ser |
|
A1 A3 A4 A12
|
B1 B2 B5 B7 B8 B9 B10 B11 B13 B16 B18 B20
|
C21: Ser capaz de comunicar con efectividade ideas e proxectos. |
saber | saber facer | Saber estar / ser |
|
A1 A3 A4 A12
|
B1 B2 B5 B7 B8 B9 B10 B11 B13 B16 B18 B20
|