Guia docente 2011_12
E. S. de Ingeniería Informática
Grao en Enxeñaría Informática
 Materias
  Matemáticas: Fundamentos matemáticos para a informática
   Competencias de materia
Resultados previstos na materia Tipoloxía Resultados de Formación e Aprendizaxe
C1: Adquirir conceptos, procedementos e estratexias da matemática discreta e a lóxica que teñan aplicación na informática.
saber
Saber estar / ser
A1
A3
A4
A12
B1
B2
B5
B7
B8
B9
B10
B11
B13
B16
B18
B20
C2: Aplicar os fundamentos matemáticos á resolución de problemas da informática.
saber facer
Saber estar / ser
A1
A3
A4
A12
B1
B2
B5
B7
B8
B9
B10
B11
B13
B16
B18
B20
C3: Coñecer a terminoloxía, notación e métodos das matemáticas.
saber
Saber estar / ser
A1
A3
A4
A12
B1
B2
B5
B7
B8
B9
B10
B11
B13
B16
B18
B20
C4: Coñecer e aplicar a linguaxe proposicional e a lóxica de predicados.
saber
saber facer
Saber estar / ser
A1
A3
A12
B1
B2
B5
B7
B8
B9
B10
B11
B13
B16
B18
B20
C5: Coñecer e comprender o concepto e a necesidade do razoamento abstracto e as demostracións, sendo de especial importancia a indución, pola súa aplicación na informática.
saber
Saber estar / ser
A1
A3
A12
B1
B2
B5
B7
B8
B9
B10
B11
B13
B16
B18
B20
C6: Coñecer e aplicar as propiedades das operacións básicas sobre conxuntos e aplicacións.
saber
saber facer
Saber estar / ser
A1
A3
A4
A12
B1
B2
B4
B5
B7
B8
B9
B10
B11
B13
B16
B18
B20
C7: Coñecer e aplicar os conceptos fundamentais da teoría de números que xogan un papel esencial na aritmética computacional, en problemas de asignación de memoria e en cuestións de seguridade informática.
saber
saber facer
Saber estar / ser
A1
A3
A4
A12
B1
B2
B5
B7
B8
B9
B10
B11
B13
B16
B18
B20
C8: Coñecer e aplicar técnicas de reconto e de enumeración, así como a análise combinatoria.
saber
saber facer
Saber estar / ser
A1
A3
A4
A12
B1
B2
B4
B5
B7
B8
B9
B10
B11
B13
B16
B18
B20
C9: Coñecer e utilizar estruturas discretas, que son as estruturas abstractas matemáticas usadas para representar obxectos discretos e relacións entre eles.
saber
saber facer
Saber estar / ser
A1
A3
A4
A12
B1
B2
B4
B5
B7
B8
B9
B10
B11
B13
B16
B18
B20
C10: Estudar as propiedades básicas da álxebra de Boole e algúns procedementos para simplificar as funcións booleanas.
saber
saber facer
Saber estar / ser
A1
A3
A12
B1
B2
B5
B7
B8
B9
B10
B11
B13
B16
B18
B20
C11: Coñecer as nocións e ferramentas elementais propias da teoría de grafos e a súa aplicación na resolución de problemas cotiás e da informática.
saber
saber facer
Saber estar / ser
A1
A3
A4
A12
B1
B2
B5
B7
B8
B9
B10
B11
B13
B16
B18
B20
C12: Saber utilizar e interpretar ferramentas de software matemático.
saber
saber facer
Saber estar / ser
A1
A3
A4
A12
B4
B8
B9
B11
B13
B16
B18
B20
C13: Saber usar de forma apropiada teorías, procedementos e ferramentas matemáticas no desenvolvemento profesional.
saber
saber facer
Saber estar / ser
A1
A3
A4
A12
B1
B2
B4
B5
B7
B8
B9
B10
B11
B13
B16
B18
B20
C14: Saber prolongar as teorías de base ata as aplicacións que lle interese.
saber
saber facer
Saber estar / ser
A1
A3
A4
A12
B1
B2
B5
B7
B8
B9
B10
B11
B13
B16
B18
B20
C15: Desenvolver capacidades para determinar os requisitos que condicionan a posibilidade de atopar solucións a problemas concretos.
saber
saber facer
Saber estar / ser
A1
A3
A4
A12
B1
B2
B5
B7
B8
B9
B10
B11
B13
B16
B18
B20
C16: Identificar e analizar criterios e especificacións adecuados a problemas concretos
saber
saber facer
Saber estar / ser
A1
A3
A4
A12
B1
B2
B5
B7
B8
B9
B10
B11
B13
B16
B18
B20
C17: Saber buscar solucións algorítmicas aos problemas que foran presentados e valorar a idoneidade das respostas.
saber facer
Saber estar / ser
A1
A3
A4
A12
B1
B2
B5
B7
B8
B9
B10
B11
B13
B16
B18
B20
C18: Ter iniciativa para propoñer alternativas a solucións xa atopadas.
saber
saber facer
Saber estar / ser
A1
A3
A4
A12
B1
B2
B4
B5
B7
B8
B9
B10
B11
B13
B16
B18
B20
C19: Obter habilidades de aprendizaxe necesarias para estudos posteriores.
saber
saber facer
Saber estar / ser
A1
A3
A4
A12
B1
B2
B5
B7
B8
B9
B10
B11
B13
B16
B18
B20
C20: Argumentar e xustificar loxicamente opinións e decisións.
saber
saber facer
Saber estar / ser
A1
A3
A4
A12
B1
B2
B5
B7
B8
B9
B10
B11
B13
B16
B18
B20
C21: Ser capaz de comunicar con efectividade ideas e proxectos.
saber
saber facer
Saber estar / ser
A1
A3
A4
A12
B1
B2
B5
B7
B8
B9
B10
B11
B13
B16
B18
B20
Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000