Guia docente 2011_12
Facultad de Ciencias de la Educación
Máster Universitario en Investigación Psicosocioeducativa con Adolescentes en Contextos Escolares
 Materias
  Xénero e Coeducación: Programas Psicosocioeducativos sobre Estereotipos de Xénero e Imaxe Corporal de Ensino Secundario
   Bibliografía. Fontes de información

BIBLIOGRAFÍA BÁSICA

Barberá, E. (1998). Psicología del género. Barcelona: Ariel.

Barberá, E. (2005). Género y diversidad en un entorno de cambio. Valencia: European Union Equal Iniciative.

Glick, P., & Fiske, S. T. (1996). The Ambivalent Sexism lnventory: Differentiating hostile and benevolen sexism. Journal of Personality and Social Psychology, 70, 491-512.

Glick, P., & Fiske, S. T. (1999). The Ambivalence toward Men Inventory: Differentiating hostile and benevolent beliefs about men. Psychology of Women Quarterly, 23, 519-536.

Moya, M., & Expósito, F. (2001). Nuevas formas, viejos intereses: neosexismo en varones españoles. Psicothema, 13 (4), 643-649.

Glick, P., Lameiras, M., & Rodríguez, Y. (2002). Education and religiosity as predictors of ambivalently sexist attitudes.Sex Roles, 47 (9/10), 433-441

Lameiras, M., Rodríguez, Y., Ojea, M., Dopereiro, M. (2004). Programa Agarimos. Programa Coeducativo de desarrollo psicoafectivo y sexual. Madrid: Pirámide.

Lameiras, M., Calado, O., Rodríguez, Y., & Fernández, M. (2003). Hábitos alimentarios e imagen corporal en estudiantes universitarios sin trastornos alimentarios. Revista internacional de Psicología Clínica y de la Salud, 3 (1), 23-33.

Tomé, A., & Rambla, X. (2001). Contra el sexismo. Coeducación y democracia en la escuela. Barcelona: Síntesis.

BIBLIOGRAFÍA COMPLEMENTARIA

Lameiras, M., & Rodríguez, Y. (2002). Evaluación del sexismo moderno en adolescentes. Revista de Psicología Social, 17 (2), 119-127.

Lameiras, M., Carrera, M. V., & Rodríguez, Y. (2004). Estereotipos de género en estudiantes de la ESO. Padres y Maestros, 286, 22-25.

Lameiras, M., Rodríguez, Y., & González, M. (2004). Evolution of Hostil Sexism and Benevolent Sexism in a Spanish Sample.Social Indicators Research, 66, 197-211.

Lameiras, M., Rodríguez, Y., Calado, M., Foltz, M., & Carrera, M. V. (2006). Expressive-Instrumental traits and sexist attitudes among Spanish university professors. Social Indicators Research, 5, 1-17.

Lameiras, M., Rodríguez, Y., Carrera, M. V., & Calado Otero, M. (2006). Profesoras e profesores no sistema universitario galego. Unha perspectiva de Xénero. Santiago: Servicio de Igualdade, Xunta de Galicia.

 

Lipovetsky, G. (1997). La tercera mujer. Permanencia y evolución de lo femenino. Barcelona: Anagrama.

Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000