Guia docente 2011_12
Facultad de Ciencias de la Educación
Máster Universitario en Investigación Psicosocioeducativa con Adolescentes en Contextos Escolares
 Materias
  Xénero e Coeducación: Programas Psicosocioeducativos sobre Estereotipos de Xénero e Imaxe Corporal de Ensino Secundario
   Competencias de materia
Resultados previstos na materia Tipoloxía Resultados de Formación e Aprendizaxe
Ser competente para identificar e valorar as consecuencias do sexismo e dos estereotipos de xénero (descriptivos, prescritpivos e físicos) na sociedade actual e no sistema educativo en particular
saber
saber facer
A1
A2
A15
A16
A29
A33
B1
B3
Desenrolar a capacidade para diseñar, aplicar e avaliar procesos de coeducación no abordaxe dos estereotipos de xénero e a imaxen corporal tendo en conta o ámbito cultural
saber
saber facer
Saber estar / ser
A1
A16
A21
A23
A24
A28
A44
B1
B2
B3
B4
Ser competente en el dominio de las técnicas de colaboración interdisciplinar y los modelos de mejora de la enseñanza- aprendizaje relacionados con la coeducación
saber facer
A15
A16
A19
A22
A29
A33
B1
B3
Ser competente no desenrolo das tecnoloxías da información e da comunicación no ámbito da intervención psico- socioeducativa relacionada ca coeducación e a imaxe corporal
saber facer
A16
A38
A41
A43
B5
Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000