Resultados previstos na materia |
Tipoloxía |
Resultados de Formación e Aprendizaxe |
Analizar a documentación, os métodos e as técnicas de investigación |
|
A1 A9 A20
|
B1 B2
|
Analizar la documentación, los métodos y las técnicas de investigación |
|
A1 A9 A20
|
B1 B2
|
Adquirir as habilidades necesarias para reflexionar e analizar os fenómenos migratorios de xeito que se poida fundamentar un proxecto de intervención social con poboación inmigrante dende a especialidade de cada estudante. |
saber | saber facer | Saber estar / ser |
|
A14 A31 A33
|
|
Fomentar a capacidade para deseñar, aplicar e avaliar proxectos e programas de intervención psico-socioeducativa |
saber | saber facer | Saber estar / ser |
|
A22 A23 A24 A25 A26 A27
|
B1 B2 B3 B4
|
Fomentar la capacidad para diseñar, aplicar y avaluar proyectos y programas de intervención psico-socioeducativa |
saber | saber facer | Saber estar / ser |
|
A22 A23 A24 A25 A26 A27
|
B1 B2 B3 B4
|
Procurar que ó alumnado tome conciencia da complexidade dos fenómenos migratorios, das súas implicacións e das problemáticas que se lle asocian así como dos prexuizos e tópicos sobre ela. Preténdese ademáis potenciar actitudes de flexibilidade persoal e ideolóxica para enfrentarse cos problemas sociais asociados á inmigración. E fomentar actitudes de innovación e creatividade para a intervención social nun contexto de traballo en equipo. Implicación y compromiso |
|
A12
|
|
Multiculturalismo, convivencia escolar e social e menores en risco de exclusión |
saber | saber facer | Saber estar / ser |
|
A16
|
B4
|
Multiculturalismo, convivencia escolar y social y menores en riesgo de exclusión |
saber | saber facer | Saber estar / ser |
|
A16
|
B4
|
Resposta organizativa e educativa na diversidade: necesidades específicas de apoio educativo |
|
A15
|
B1 B2
|
Respuesta organizativa y educativa en la diversidad: necesidades específicas de apoyo educativo y situaciones de dependencia |
|
A15
|
B1 B2
|
Elaborar proxectos e programas para a educación global e a atención en e para a diversidade |
|
A19
|
B3 B4
|
Elaborar proyectos y programas para la educación global y la atención en y para la diversidad |
|
A19
|
B3 B4
|
Ser competente no dominio dos métodos e técnicas de intervención psico- socioeducativa |
|
A40 A41 A42
|
B1
|
Ser competente en el dominio de los métodos y técnicas de intervención psico- socioeducativa |
|
A40 A41 A42
|
B1
|