Resultados previstos na materia |
Tipoloxía |
Resultados de Formación e Aprendizaxe |
Realizar análises sinópticos das medidas lexislativas. Analizar os procesos organizativos e curriculares |
|
A1 A4
|
|
1. Analizar as características persoais e contextuais da poboación obxectivo.
|
|
A2 A7 A8
|
B3
|
Innovación e investigación |
saber | saber facer | Saber estar / ser |
|
A16
|
B1 B2 B3
|
2. Realizar análises sinópticos das medidas lexislativas. Analizar os procesos organizativos e curriculares. |
|
A4 A9
|
B1
|
Desenvolver actitudes de cambio na realidade da ensinanza secundaria |
|
A21 A28
|
|
3. Resposta organizativa e educativa na diversidade: necesidades específicas de apoio educativo e situacions de dependencia.
|
|
A1 A2 A3 A5 A6 A24 A28 A30 A31
|
B4
|
Dotar de recursos metodológicos para el diseño, implementación y evaluación de programas socioeducativos en educación secundaria |
saber | saber facer | Saber estar / ser |
|
A15 A19 A22 A23 A24
|
B1 B2 B3
|
4. Innovación e investigación
|
|
A9 A13 A14
|
B1 B2
|
Ser competente para participar en las prácticas colaborativas interdisciplinares, tanto dentro de la comunidad académica como en relación al ámbito social y familiar. |
saber facer | Saber estar / ser |
|
A28 A29 A30 A44
|
B4 B5
|
5. Desenvolver actitudes de cambio na realidade da ensinanza secundaria |
|
A15 A31
|
B4
|
Fomentar la capacidad para diseñar, aplicar y evaluar proyectos y programas de educación en valores, programas de educación para la paz, los derechos humanos y la ciudadanía. |
saber | saber facer | Saber estar / ser |
|
A1 A38 A41 A43
|
B3 B4 B5
|
6. Fomentar a capacidade para incidir na formación socio-pedagóxica do profesorado de secundaria |
saber facer | Saber estar / ser |
|
A24 A29 A30 A39
|
B5
|
Capacitar para la investigación de la evolución histórica de la educación para la paz y los Derechos Humanos e interculturalidad en el sistema educativo. Concreción en la realidad gallega. |
|
A2
|
|