Máster Universitario en Dificultades de Aprendizaxe e Procesos Cognitivos
Descritores
Cr.totais
Sinale
Curso
Cuadrimestre
3
OB
1
2c
Lingua de impartición
Castelán
Galego
Prerrequisitos
Coordinador/a
Conde Rodriguez, Maria Angeles
Correo-e
angelesconde@uvigo.es
Profesorado
Conde Rodriguez, Maria Angeles
Deaño Deaño, Manuel
González Cabanach, Ramón
Rosario Sales, Pedro
Web
Descrición xeral
Esta materia forma parte do módulo de Formación específica en dificultades de aprendizaxe en contextos escolares. Pártese da estreita relación entre os compoñentes cognitivo e afectivo-emocional da aprendizaxe.
A aprendizaxe autorregulado é un concepto que integra a investigación sobre as estratexias de aprendizaxe, a metacognición, os obxectivos de aprendizaxe, e, obviamente, a motivación dos alumnos. Pode definirse como un proceso activo no que os estudantes establecen os obxectivos que dirixen a súa aprendizaxe intentando monitorizar, regular e controlar as súas cogniciones, motivación e comportamentos coa intención de alcanzar devanditos obxectivos. En numerosas investigacións atopouse que a aprendizaxe e o logro académico dos alumnos increméntase na medida en que estes utilizan maior cantidade e calidade de estratexias de aprendizaxe e compórtanse de modo autorregulado