Dificultades de Aprendizaxe na Escritura e no Cálculo
Código
O05M053V01201
Titulación
Máster Universitario en Dificultades de Aprendizaxe e Procesos Cognitivos
Descritores
Cr.totais
Sinale
Curso
Cuadrimestre
3
OB
1
2c
Lingua de impartición
Castelán
Prerrequisitos
Coordinador/a
Deaño Deaño, Manuel
Correo-e
deano@uvigo.es
Profesorado
Deaño Deaño, Manuel
García Sánchez, Jesús Nicasio
Gonzálezpienda García, Julio
Web
Descrición xeral
Esta materia forma parte do módulo de Formación específica en dificultades de aprendizaxe en contextos escolares. Considera que a conduta escolar de cálculo e escritura están influenciada polos procesos cognitivos que lles subxacen e, á súa vez, polas características neurofisiológicas que as soportan. En definitiva, o logro escolar e os trastornos que caracterizan á escritura e ao cálculo, poderían entenderse como alteracións da función cerebral.
Neste contexto analízanse relacións cerebro-mente-conduta e a partir dos modelos explicativos (Luria) das funcións mentais que posibilitan, dos efectos do dano sobre elas e do seu disociación ou dobre disociación, esta materia céntrase na análise das dificultades do cálculo, dos seus procesos básicos e da estrutural cerebral posibilitante; do deseño e aplicación de programas de intervención; e da avaliación da súa eficacia para a súa mellora, así como dos procesos cognitivos subxacentes e daqueles outros que regulan a súa actuación.