Valorar as necesidades e opcións posibles para orientar unha estratexia de intervención. |
|
A9
|
|
Preparar, producir, efectuar e avaliar os plans de intervención co sistema cliente e os/as colegas profesionais negociando o fornecemento de servizos que deben ser empregados e revisando a eficacia dos plans de intervención coas persoas implicadas co fin de adaptalos ás necesidades e circunstancias cambiantes. Considerar os deberes éticos da profesión relativos ao sistema cliente con respecto á confianza, á proximidade, á calidez e ás relacións. |
saber | saber facer | Saber estar / ser |
|
A12
|
B11 B17
|
Traballar cos comportamentos que representan un risco para o sistema cliente identificando e avaliando as situacións e circunstancias que configuran o devandito comportamento e elaborando estratexias para a súa modificación. |
|
A15
|
|
Administrar e ser responsable do seu propio traballo asignando prioridades, cumprindo coas obrigacións profesionais e avaliando a eficacia do propio programa de traballo. |
saber facer | Saber estar / ser |
|
A23
|
B2
|
Traballar dentro de estándares acordados para o exercicio do traballo social e asegurar o propio desenvolvemento profesional utilizando coñecementos e técnicas profesionais como medio para xustificar decisións, reflexionando criticamente sobre elas e utilizando a supervisión como medio para mellorar e avaliar o exercicio profesional. |
saber facer | Saber estar / ser |
|
A29
|
B8 B23
|