Código |
Descrición |
A1 |
Integrar criticamente os supostos teóricos, filosóficos, históricos, sociolóxicos, psicolóxicos, pedagóxicos, culturais, políticos, lexislativos que están na base dos procesos de intervención socioeducativa |
A2 |
Estar capacitado/a para o diagnostico e a mediación na prevención e resolución de conflitos en condicións de desigualdade e crises en comunidades socioeducativas |
A4 |
Analizar e diagnosticar a realidade complexa que fundamenta o desenvolvemento dos procesos socioeducativos |
A5 |
Coñecer os fundamentos do deseño e uso dos medios, recursos e estratexias para a intervención socioeducativa e incorporalos nos diferentes ámbitos de acción socioeducativa |
A8 |
Potenciar estruturas e procesos de participación e acción comunitaria, aplicando programas e técnicas de intervención (dinámica de grupos, motivación, negociación e promoción da asertividade...) |
A14 |
Deseñar, aplicar e avaliar programas de educación permanente e de persoas adultas e anciás |
A17 |
Dominar as metodoloxías de dinamización social e cultural |
A18 |
Ter capacidade para potenciar as relacións interpersoais, desenvolver habilidades de comunicación interpersoal, solidariedade e empatía |
A21 |
Asesorar e/ou acompañar a persoas e/ou grupos en procesos de desenvolvemento socioeducativo |
B1 |
Capacidade de análise e síntese |
B2 |
Planificación e organización |
B6 |
Resolución de problemas e toma de decisións |
B8 |
Capacidade crítica e autocrítica |
B10 |
Recoñecemento e respecto de a diversidade e multiculturalidade |
B11 |
Habilidades interpersoais |
B12 |
Compromiso ético |
B14 |
Adaptación a situacións novas |
B18 |
Apertura á aprendizaxe ao longo de toda a vida |