Guia docente 2011_12
Facultad de Ciencias de la Educación
Grao en Educación Social
 Materias
  Socioloxía do consumo e identidades culturais
   Competencias de materia
Resultados previstos na materia Tipoloxía Resultados de Formación e Aprendizaxe
1.Coñecer os supostos sociológxcos que están na base dos procesos de intervención educativa (1)*
saber
saber facer
Saber estar / ser
A1
A2
A3
A4
A7
A21
A22
B1
B2
B3
B5
B8
B10
B12
B13
B15
B16
B17
B18
B19
2.Analizar e diagnosticar a realidade complexa que fundamenta o desenvolvemento de procesos socioeducativos (4)*
saber
saber facer
A4
3.Planificar e organizar proxectos e servizos culturais (11)*
saber
saber facer
A1
A4
A16
A22
B1
B2
B10
B13
B14
B15
B20
4.Deseñar, desenvolver e avaliar programas e estratexias de intervención no ámbito cultural (13)*
saber
saber facer
A2
A4
B1
B2
B13
B15
5.Ter capacidade para potenciar as relacións interpersonais, desenvolver habilidades de comunicación interpersoal, solidaridade e empatía (18)*
saber
saber facer
Saber estar / ser
A1
A2
A3
A4
A5
A17
A22
B1
B2
B15
B18
B19
B20
Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000