Código |
Descrición |
A1 |
Integrar criticamente os supostos teóricos, filosóficos, históricos, sociolóxicos, psicolóxicos, pedagóxicos, culturais, políticos, lexislativos que están na base dos procesos de intervención socioeducativa |
A8 |
Potenciar estruturas e procesos de participación e acción comunitaria, aplicando programas e técnicas de intervención (dinámica de grupos, motivación, negociación e promoción da asertividade...) |
A16 |
Elaborar e interpretar informes técnicos, de investigación e avaliación sobre accións, procesos e resultados socioeducativos |
A18 |
Ter capacidade para potenciar as relacións interpersoais, desenvolver habilidades de comunicación interpersoal, solidariedade e empatía |
A21 |
Asesorar e/ou acompañar a persoas e/ou grupos en procesos de desenvolvemento socioeducativo |
A22 |
Estar comprometido coa calidade de actuación e moverse de acordo cos principios deontolóxicos do/a educador/a social |
B2 |
Planificación e organización |
B6 |
Resolución de problemas e toma de decisións |
B7 |
Dominio de metodoloxías e técnicas educativas, dinamizadoras de asesoramento e orientación |
B8 |
Capacidade crítica e autocrítica |
B9 |
Capacidade para integrarse e comunicarse con expertos doutras áreas e en distintos contextos |
B19 |
Compromiso coa identidade, desenvolvemento e ética profesional |
B20 |
Orientación á calidade |