Guia docente 2011_12
Facultad de Ciencias de la Educación
Grao en Educación Social
 Materias
  Intervención socioeducativa na infancia e adolescencia en situación de risco social
   Contidos
Tema Subtema
1.-Conceptualización da infancia e adolescencia en dificultades sociais 1.1-A infancia e a adolescencia en risco na sociedade da globalización e do coñecemento
1.2-Dereitos e necesidades da infancia e adolescencia
1.3.-Evolución do concepto de infancia e adolescencia
1.4.-A aparición de condutas de risco
1.5.-Concepto de inadaptado e desadaptado, marxinación e prevención
2.-Escenarios da infancia e adolescencia en dificultade social 2.1.-A rúa
2.2.-A familia
2.3.-O sistema educativo
2.4.-O sistema de protección
3.-Diferentes tipoloxías de infancia e adolescencia en dificultades sociais 3.1-Maltrato na infancia e adolescencia
3.2-Situacións de desprotección na infancia e a adolescencia
3.3.-Aspectos xurídicos da protección na infancia e a adolescencia
3.4.-Detección e notificación nas situacións de desprotección na infancia e adolescencia
3.5-Prevención do maltrato na infancia e adolescencia
4.-Recursos de intervención en protección infantil 4.1-O acollemento familiar
4.2-O acollemento residencial
4.3-A adopción como alternativa familiar
5.-Estratexias de intervención socioeducativa en xoves e adolescentes con dificultades sociais 5.1-O Tránsito á vida adulta
6.- Deseño,desenvolvemento e avaliación de programas de intervención socioeducativa na infancia e a adolescencia 6.1-Avaliación do contexto e necesidades
6.2.-Deseño do Programa
6.3.-Implementación
6.4.-Avaliación do programa
Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000