Guia docente 2011_12
Facultad de Ciencias de la Educación
Grao en Educación Social
 Materias
  Intervención socioeducativa na infancia e adolescencia en situación de risco social
   Competencias de materia
Resultados previstos na materia Tipoloxía Resultados de Formación e Aprendizaxe
1.Coñecer, analizar e indagar sobre a realidade social e educativa.
saber
saber facer
A4
A5
B1
2.Deseñar,organizar, por en práctica e avaliar programas de intervención socio-educativa para minimizar as dificultades sociais
saber facer
A10
A12
B2
B5
3.-Asesorar na elaboración e aplicación de plans, programas, proxectos e actividades socio-educativas e de compensación
saber facer
A15
A20
A21
B7
B8
B12
B19
4.-Favorecer o desenvolvemento comunitario e socio-educativo
saber facer
Saber estar / ser
A8
A22
B11
B12
B14
B15
B16
B19
B20
5.-Analizar e diagnosticar a realidade social e as dificultades sociais como base que fundamenta o desenvolvemento de accións e iniciativas socio-comunitarias e educativas.
saber facer
A4
A20
B2
B6
B8
B10
B11
B12
B14
B15
B16
6.-Adquirir e comprender os coñecementos teóricos e os recursos instrumentais e metodolóxicos precisos para o desenvolvemento exitoso da intervención socio-educativa na infancia e adolescencia en dificultades sociais
saber
saber facer
A5
A6
A8
B2
B5
B8
B11
B12
7.- Formar a un profesional para actuar no ámbito da intervención socio-educativa que sexa capaz de dar resposta a realidades diversas desta sociedade actual
saber
saber facer
Saber estar / ser
A1
A4
A16
A22
B1
B2
B6
B8
B11
B12
B15
B19
Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000