Código |
Descrición |
A1 |
Integrar criticamente os supostos teóricos, filosóficos, históricos, sociolóxicos, psicolóxicos, pedagóxicos, culturais, políticos, lexislativos que están na base dos procesos de intervención socioeducativa |
A3 |
Asumir e orientarse segundo valores de igualdade e de cidadanía democrática, e capacitar para a prevención e a mediación en casos de violencia nas súas diferentes manifestacións (simbólica, de xénero, laboral, escolar, sexual, étnica...) |
A4 |
Analizar e diagnosticar a realidade complexa que fundamenta o desenvolvemento dos procesos socioeducativos |
A5 |
Coñecer os fundamentos do deseño e uso dos medios, recursos e estratexias para a intervención socioeducativa e incorporalos nos diferentes ámbitos de acción socioeducativa |
A6 |
Comprender a traxectoria da educación social e a configuración do seu campo e identidade profesional, a nivel comunitario, estatal, europeo e internacional |
A7 |
Manexar con criterio métodos e estratexias de investigación cuantitativas e cualitativas, e aplicalas ás realidades socioeducativas |
A9 |
Desenvolver programas e proxectos no contexto familiar e escolar |
A10 |
Desenvolver programas e proxectos no ámbito da educación especializada (menores, necesidades educativas especiais, centros de saúde, condutas adictivas, institucións penitenciarias, e persoas e colectivos en risco de exclusión...) |
A12 |
Deseñar, aplicar e avaliar programas e estratexias de intervención socioeducativa no ámbito do desenvolvemento comunitario e cooperación ao desenvolvemento |
A15 |
Deseñar, aplicar e avaliar programas para a inserción social e laboral |
A16 |
Elaborar e interpretar informes técnicos, de investigación e avaliación sobre accións, procesos e resultados socioeducativos |
A22 |
Estar comprometido coa calidade de actuación e moverse de acordo cos principios deontolóxicos do/a educador/a social |
B1 |
Capacidade de análise e síntese |
B2 |
Planificación e organización |
B3 |
Comunicación oral e escrita na/s lingua/s materna/s con apertura a outros códigos lingüísticos, en especial, as linguas cooficiais na comunidade galega |
B4 |
Utilización das TIC no ámbito de estudo e contexto profesional |
B5 |
Xestión da información |
B6 |
Resolución de problemas e toma de decisións |
B7 |
Dominio de metodoloxías e técnicas educativas, dinamizadoras de asesoramento e orientación |
B8 |
Capacidade crítica e autocrítica |
B9 |
Capacidade para integrarse e comunicarse con expertos doutras áreas e en distintos contextos |
B10 |
Recoñecemento e respecto de a diversidade e multiculturalidade |
B11 |
Habilidades interpersoais |
B12 |
Compromiso ético |
B13 |
Autonomía na aprendizaxe |
B14 |
Adaptación a situacións novas |
B15 |
Creatividade |
B18 |
Apertura á aprendizaxe ao longo de toda a vida |
B19 |
Compromiso coa identidade, desenvolvemento e ética profesional |
B20 |
Orientación á calidade |