Guia docente 2011_12
Facultad de Ciencias de la Educación
Grado en Educación Social
 Asignaturas
  Habilidades sociales en educación social
   Metodologías
Metodologías   ::  Guia de metodologias docentes
  Descripción
Actividades introductorias Presentación do docente e programa da materia. Avaliación inicial de expectativas, coñecementos e actitudes.
Seminarios Actividades enfocadas o traballo sobre un tema específico. Empregaranse como complemento das sesións maxistrais, para desenvolver competencias instrumentais relacionadas co marco teórico da materia.
Tutoría en grupo Entrevistas que o/a alumno/a mantén co profesor da materia para o asesoramento/orientación de actividades da materia (especialmente dos traballos tutelados) e do proceso de aprendizaxe.
Trabajos tutelados Todo estudante, de xeito individual ou grupal de 2-4 membros, debe elaborar un traballo sobre unha tema específico da materia. Tratase de unha actividade autónoma do alumnado que inclúe a elección da temática, a procura e recollida de información, a lectura e manexo de bibliografía, a elaboración de in informe do traballo (Introducción, densenrrolo da temática, conclusións, valoracións persoais, bibliografía..., etc.). O alumnado de forma optativa poderá facer outros traballos.
Presentaciones/exposiciones Exposición xeral, por parte dos docentes, dos contidos da materia e das bases teóricas e/ou directrices do traballo a desenvolver polo estudantado. As derradeiras sesións adicaranse ás exposicións, por parte do alumnado, dos seus traballos tutelados.
Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000