2. A figura do educador na formación social |
2.1. O carácter social do fenómeno educacional.
2.2. A educación social na adolescencia.
|
4. Experiencias a nivel internacional en la incorporación de los educadores/as sociales al sistema educativo. |
4.1. Intervención en procesos de integración social/escolar. |
5. A convivencia e os conflitos nos centros escolares. |
5.1. Maltrato escolar entre iguais: acoso ou bullying. Indicadores, tipos de acoso, protocolo de actuación.
5.2. O observatorio galego de convivencia escolar.
5.3. Programas de convivencia, prevención de conflitos e mediación escolar.
5.4. Programas de desenvolvemento integral da saúde e a personalidade.
|
6. A problemática do absentismo escolar. |
6.1. Marco lexislativo e complexidade conceptual.
6.2. Causas e medidas preventivas.
6.3. Protocolo de actuación.
|
8. Colaboración da escola coas distintas redes e recursos socioculturais: cara a un sistema educativo integrado.
|
8.1. Cooperación da instiución educativa cos Servizos Sociais dos Concellos, Fiscalía de Menores, Consellería de Familia, Policía, Institucións de Menores... |