Guia docente 2011_12
Facultad de Ciencias de la Educación
Grao en Educación Social
 Materias
  Diagnóstico e análise de necesidades socioeducativas
   Competencias de materia
Resultados previstos na materia Tipoloxía Resultados de Formación e Aprendizaxe
(*)— Coñecer os fundamentos, enfoques, modelos , métodos e etapas do proceso de Diagnose e Análise de Necesidades.
saber
A2
(*)— Coñecer as variables e campos de exploración e estudo da Diagnose e a Análise de Necesidades.
saber
A2
(*)— Coñecer e saber aplicar as técnicas básicas (instrumentos, estratexias, recursos) de exploración, así como as ferramentas específicas para detectar necesidades e tomar decisións que se utilizan nos ámbitos da Diagnose e da Análise de Necesidades.
saber
saber facer
A2
(*)— Coñecer e saber aplicar as normas éticas e deontolóxicas da actividade investigadora e de diagnose, valorando a súa transcendencia profesional, familiar, persoal e social.
saber
saber facer
Saber estar / ser
A2
B12
(*)— Saber realizar unha diagnose educativa, é dicir, saber planificar e executar procesos de diagnose.
saber facer
Saber estar / ser
A4
B6
(*)— Saber elaborar informes técnicos a partires dos resultados obtidos aplicando rigorosamente a normativa legal e as debidas reservas na súa emisión.
saber facer
Saber estar / ser
A16
B5
(*)— Saber realizar un estudo de necesidades, é dicir, saber planificar un estudo de Análise de necesidades, de levalo a cabo recollendo, analizando e interpretando os datos obtidos e de elaborar un informe do estudo de investigación realizado con táboas, gráficos e estatísticos que inclúa unha proposta de programa de intervención socioeducativa.
saber facer
Saber estar / ser
A4
A16
A20
B4
Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000