(*)— Coñecer as variables e campos de exploración e estudo da Diagnose e a Análise de Necesidades. |
|
A2
|
|
(*)— Coñecer e saber aplicar as normas éticas e deontolóxicas da actividade investigadora e de diagnose, valorando a súa transcendencia profesional, familiar, persoal e social. |
saber | saber facer | Saber estar / ser |
|
A2
|
B12
|
(*)— Saber elaborar informes técnicos a partires dos resultados obtidos aplicando rigorosamente a normativa legal e as debidas reservas na súa emisión. |
saber facer | Saber estar / ser |
|
A16
|
B5
|
(*)— Saber realizar un estudo de necesidades, é dicir, saber planificar un estudo de Análise de necesidades, de levalo a cabo recollendo, analizando e interpretando os datos obtidos e de elaborar un informe do estudo de investigación realizado con táboas, gráficos e estatísticos que inclúa unha proposta de programa de intervención socioeducativa. |
saber facer | Saber estar / ser |
|
A4 A16 A20
|
B4
|