(*)Comprender cales son as características fundamentais dos procesos psicosociais básicos presentes nos fenómenos de interacción social e influencia social a distinto nivel
que son obxecto da materia. |
|
A18
|
B11
|
(*)Coñecer e comprender exemplificacións prácticas de distintos fenómenos
psicosociais. |
|
A4
|
B9
|
(*)Amosar respeto e tolerancia frente á disparidade de opinións.
Manifestar habilidades de comunicación, empatía, escoita activa e asertividade.
Favorecer o traballo cooperativo, o rigor, e a responsabilidade persoal.
Amosar sensibilidade e respeto ante a diversidade e o multiculturalismo.
Comprometerse coa resolución dos problemas sociais dos menos favorececidos e
co contorno sociocultural.
Saber realizar autocrítica constructiva a nivel de ideas, actitudes,
comportamentos e habilidades.
Participar de maneira activa no desenvolvemento da materia e implicándose co
grupo.
Amosar iniciativa, espíritu emprendedor e de liderazgo como preparación de
cara á súa labor profesional.
Apertura de cara ao aprendizaxe ao longo de toda a vida e reciclaxe contínua.
Desenrolo das habilidades interpersoais e da capacidade para integrarse e
comunicarse con outras persoas para traballar en equipo.
Capacidade crítica e autocrítica a nivel profesional, e de compromiso ético cos
sectores sociais menos favorecidos.
Recoñecemento e respeto á diversidade e multiculturalidade.
Compromiso coa identidade e a ética profesional.
2.2.4. Competencias |
saber hacer | Saber estar /ser |
|
A3 A4 A18
|
B1 B2 B3 B4 B5 B6 B8 B11
|