Guia docente 2011_12
Facultad de Ciencias de la Educación
Grado en Educación Social
 Asignaturas
  Psicología: Psicología social
   Competencias de materia
Resultados previstos en la materia Tipología Resultados de Formación y Aprendizaje
(*)Reflexionar e familiarizarse respecto aos conceptos, marcos teóricos e metodoloxía que son básicos na análise psicosocial da realidade social e educativa.
saber
A1
B1
(*)Comprender cales son as características fundamentais dos procesos psicosociais básicos presentes nos fenómenos de interacción social e influencia social a distinto nivel que son obxecto da materia.
saber
A18
B11
(*)Coñecer a importancia das actitudes, os grupos e a súa dinámica,e a conducta colectiva, para comprender o comportamento social e a intervención psicosocial no mesmo
saber
A21
B1
(*)Coñecer e comprender exemplificacións prácticas de distintos fenómenos psicosociais.
saber
saber hacer
A4
B9
(*)Amosar a capacidade de análise e síntese de material didáctico da materia relacionado tanto co ámbito académico como profesional, e, apreciar as aportacións da disciplina dentro do currículo formativo.
saber hacer
A4
B13
(*)Amosar respeto e tolerancia frente á disparidade de opinións. Manifestar habilidades de comunicación, empatía, escoita activa e asertividade. Favorecer o traballo cooperativo, o rigor, e a responsabilidade persoal. Amosar sensibilidade e respeto ante a diversidade e o multiculturalismo. Comprometerse coa resolución dos problemas sociais dos menos favorececidos e co contorno sociocultural. Saber realizar autocrítica constructiva a nivel de ideas, actitudes, comportamentos e habilidades. Participar de maneira activa no desenvolvemento da materia e implicándose co grupo. Amosar iniciativa, espíritu emprendedor e de liderazgo como preparación de cara á súa labor profesional. Apertura de cara ao aprendizaxe ao longo de toda a vida e reciclaxe contínua. Desenrolo das habilidades interpersoais e da capacidade para integrarse e comunicarse con outras persoas para traballar en equipo. Capacidade crítica e autocrítica a nivel profesional, e de compromiso ético cos sectores sociais menos favorecidos. Recoñecemento e respeto á diversidade e multiculturalidade. Compromiso coa identidade e a ética profesional. 2.2.4. Competencias
saber hacer
Saber estar /ser
A3
A4
A18
B1
B2
B3
B4
B5
B6
B8
B11
Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000